X
انجام بیش از 769 هزار مورد کلرسنجی و کدورت سنجی در آبفای گلستان
در سال 98 انجام شد؛

 انجام بیش از 769 هزار مورد کلرسنجی و کدورت سنجی در آبفای گلستان

سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان از انجام بیش از 769 هزار مورد آزمون کلر سنجی شبکه توزیع با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی در یک سال گذشته خبر داد .
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،" فاطمه سادات حجازی نژاد " اظهار کرد : 17هزار و 272 مورد آزمون میکروبی ، 147هزار و 99 مورد آزمون های کدورت، 16هزار و 110 مورد آزمون HPC ،1400مورد آزمون  شیمیایی و فلزات سنگین و 100 مورد آزمون بیولوژی از دیگر اقدامات مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان در سال98 بوده است .

وی ادامه داد : 1400 مورد شستشوی شبکه ، 92هزار و 552 متر مکعب شستشوی مخزن ،خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ،خرید مواد گند زدایی شامل پرکلرین، کلر مایع و آب ژاول و خرید 14دستگاه کلرسنج و کدورت سنج از دیگر فعالیت های شرکت در راستای کنترل کیفیت آب تا پایان سال 98 بوده است .

سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه افزود :457مورد تعمیر دستگاه های کلریناتور ، پیگیری خرید 56دستگاه کلریناتور ، اجرای 100درصدی نمونه برداری بر آزمون تری هالومتانها از دیگر فعالیت های انجام شده در سال گذشته بوده است .

حجازی نژاد در پایان تصریح کرد : انجام ممیزی نهایی آزمایشگاه گنبد کاووس و ممیزی مراقبتی آزمایشگاه گرگان در راستای استقرار ISO17025،شرکت در آزمون های PT،شرکت در آزمون های مهارت فنی شرکت مهندسی آبفای کشور و ورود به مرحله کشوری ، شرکت در طرح غربالگری ویروس کرونا و تهیه 6هزار لیتر محلول های گند زدایی سطوح کننده برای ادارات مناطق ، ستاد و پرسنل را بعنوان دیگر اقدامات برشمرد.

تصاویر
  • انجام بیش از 769 هزار مورد کلرسنجی و کدورت سنجی در آبفای گلستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری