به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر علی جان صادق پور در این جلسه افزایش حداقل کلر آزاد باقیمانده در شبکه آبرسانی، افزایش 100 درصدی تعداد آزمونهای کیفی در شبکه مخازن و خطوط انتقال، نظافت و گندزدایی 275 آبسار فعال در شهر، توسعه زیرساختهای خدمات غیرحضوری، پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال به تمام کارگران نوبتکار، افزایش شستشوی شبکه آبرسانی به طول 130 کیلومتر و... را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه پایداری خدمات آب و فاضلاب از ابتدای شیوع کرونا تاکنون پرداخت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مدیریت فشار شبکه، تهیه بستههای آموزشی مدیریت بهینه مصرف برای مشترکین خانگی، اطلاعرسانی از طریق رسانهها و انجام تبلیغات محیطی را از جمله فعالیتهای راهبردی برای مدیریت مصرف ذکر کرد.
وی همچنین توسعه ارائه خدمات غیرحضوری از طریق پورتال شرکت و سامانه ارتباطی 122، اطلاعرسانی به مشترکین در خصوص دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری، ایجاد امکان ارائه خدمات کاربران مرکز تماس و پاسخگویی به تلفنهای مشترکین از منزل، ایجاد شماره کارت مجازی برای سهولت در واریز به حسابهای شرکت از طریق تمامی درگاههای الکترونیکی و برنامهریزی جهت قرائت و ثبت ارقام کنتور مشترکین از طریق خود اظهاری را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه پایداری اقتصاد برشمرد.
دکتر صادق پور برقراری سریع انشعابات آب و فاضلاب بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، اجرای شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی به میزان 2 کیلومتر، استفاده از ظرفیت محوطه منابع معصومیه جهت استقرار خودروهای لجستیک ارتش و سپاه جهت ضدعفونی معابر، همکاری با مرکز بهداشت استان جهت گندزدایی سطوح شهری، تأمین آبژاول با غلظت مناسب جهت گندزدایی سطوح و تحویل به دستگاههای اجرایی استان و تأمین دو دستگاه واتر جت جهت ضدعفونی شهر با ظرفیت 16000 لیتر در هر عملیات را نیز از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب به مجموعه دستگاههای اجرایی استان به منظور مهار ویروس کرونا ذکر کرد.