X
پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت روز شوراها

 پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت روز شوراها

مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها پیام تبریکی صادر کرد .
ﺳﻪشنبه، 09 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، متن پیام ارسالی به شرح ذیل می باشد :

وَ أَمْرُهُمْ شُوري بَينَهُمْ "

انسان موجودی است اجتماعی که نیاز ها و خواسته های او جز با همکاری و تبادل نظر فکری دیگران برآورده نمی شود .

نو آوری های بزرگ و بهره برداری از آنها ، حاصل کمک و هم فکری انسان ها با همدیگر است .

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌ بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

حال می توان گفت مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست .جامعه ایی که سنت مشورت در آن حاکم نیست ، در تب و تاب خود محوری می سوزد ولی در جامعه ایی که در آن هم فکری و نظر خواهی ، اصلی یقینی است و از اجزای ضرورت حیات آن به شمار می آید و بهترین راه و کامل ترین مسیر در برابر افراد گشوده خواهد شد .

 دراین راستا یکی از تحولات مهم بعد از انقلاب اسلامی ارزش قائل شدن برای مشارکت مردم جهت مدیریت کشور در قالب شوراها بوده است که در اصل هفتم قانون اساسی به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری و اداره ی امور کشور مورد توجه قرار گرفته است و با برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه 1377و تشکیل آن در سال 1378به خود شکل جدی گرفت.

نامگذاری "نهم اردیبهشت ماه" در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها، فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه اجتماعی و مردمی از درگاه احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

اینجانب ضمن تبريک فرارسيدن نهم ارديبهشت سالروز تأسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، از زحمات و خدمات ارزنده و گرانقدر اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرها و روستاهاي استان گلستان صميمانه تقدير و تشکر نموده ، توفيق تمامي اين عزيزان را در راستاي انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شريف این استان، از درگاه ايزد متعال خواستارم.

تصاویر
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت روز شوراها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری