X

 در راستای منویات مقام معظم رهبری و یاری به هموطنان پویش همدلی کارکنان آبفای جنوب شرقی استان تهران راه اندازی شد

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل و شرا یط سخت معیشتی خانواده های کم درآمد پویش همدلی ویژه کارکنان آبفای جنوب شرقی استان تهران تشکیل گردید.
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران شاره به آخرین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شیوع ویروس کرونا وشرایط بحران اقتصادی،خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در فرمایشات اخیر با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل افراد کم درآمد خواستار برگزاری  رزمایش همدلی جهت یاری رسانی به نیازمندان در این وضعیت شد.

عادل آقابابا اظهار داشت: یاری رسانی  و همدلی به یکدیگر و هم نوعان از شاخصه های فرهنگی و اعتقادی ایرانیان است با شروع  وضعیت بحرانی ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارهای تعدادی از هموطنان،  کارکنان شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران به منظور همدردی با خانواده ها و افراد کم درآمد اقدام به  راه اندازی پویش همدلی نمودند..

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران افزود: در جلسه ای که با دستور مدیر عامل شرکت جهت راه اندازی پویش همدلی  تشکیل گردید مقرر شد شرایط آن برای تمامی همکاران شرکت فراهم است تا بتوانند در این پویش مردمی و کار خداپسند حضور بهم رسانند.

وی تصریح کرد: در پویش همدلی کارکنان شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران، بسته های حمایتی و معیشتی ی به ارزش ۳۰۰هزارتومان حاوی مایحتاج اولیه زندگی در بین نیازمندان وافرادی که در بحران کرونا مشاغل و درآمدشان را از دست داده اند توزیع می شود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری