X
اتمام عملیات تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در اسلامشهر

 اتمام عملیات تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در اسلامشهر

با پایان یافتن عملیات تعمیر و تجهیز و آزمایش پمپاژ ، چاه شماره ۷ اسلام شهر رسما وارد مدار بهره برداری شد.
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای جنوبغربی استان تهران مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهربا اعلام خبر مذکور اظهار داشت : در راستای اجرای برنامه های زمانبندی شده در خصوص ارتقاء کمّی و کیفی آب آشامیدنی و پیشگیری از هر گونه چالش و مشکلات احتمالی آب شرب در منطقه ،  برنامه های متعددی از جمله احیا و راه اندازی مجدد ، جابجائی و حفاری و تجهیز چندین حلقه چاه در دستور کار قرار گرفته و از اوایل فروردین ماه سال جاری مطابق برنامه زمانبندی شده و رعایت احتیاطات لازم بهداشتی بخاطر شیوع بیماری کرونا در حال انجام می باشد .
شفا نظر پور ضمن تشریح بخشی از برنامه های انجام شده در این خصوص یاد آور شد : طی فروردین ماه امسال عملیات تعمیر و تجهیز چاه شماره ۷ اسلامشهر که بلحاظ مشکلات لوله جدار و تاسیسات سر چاهی و همچنین قدمت و فرسودگی تجهیزات مورد استفاده با کمترین آبدهی بصورت نیمه فعال در آمده بود . با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات سرمایه ای و جاری و داخلی انجام و به اتمام رسید .
وی خاط نشان کرد : پس از رفع دفرمگی و ترمیم جدار در ۲ نقطه ،احیا و بهسازی ، تجهیز و نصب منصوبات سرچاهی اواخر فروردین ماه جاری نیز آزمایش پمپاژ چاه مذکور انجام شد و این چاه با آبدهی بیش از ۴۰ لیتر بر ثانیه مجددا و رسما وارد مدار توزیع و بهره برداری شد .

تصاویر
  • اتمام عملیات تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه در اسلامشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری