X
 ایجاد و راه اندازی ایستگاه پمپاژ جدید در نسیم شهر
در آبفای جنوبغربی استان تهران انجام شد؛

  ایجاد و راه اندازی ایستگاه پمپاژ جدید در نسیم شهر

به منظور افزایش رضایت مشترکین و شهروندان محترم پروژه راه اندازی ایستگاه پمپاژ شهرکهای اورین ، همدانک و تاجیک انجام و وارد مدار بهره برداری گردید.
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران ، مدیر امور آبفای نسیم شهر با اعلام خبر مذکور گفت : با توجه به تقارن فصل گرما و افزایش پیک مصرف آب و بروز مشکلاتی از قبیل شکستگی ، قطعی و افت فشار در شبکه آبرسانی ، لذا به روز رسانی و راه اندازی ایستگاه پمپاژ مربوط به شهرکهای اورین ، همدانک و تاجیک در دستور کار قرار گرفت و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته انجام و وارد مدار بهره برداری شد.
اصغر صبری ضمن تشریخ پروژه مذکور گفت : آب آشامیدنی شهروندان این مناطق از طریق ۲ مخزن هوایی و به صورت ثقلی وارد شبکه آبرسانی می شد که با شکستگی های پی در پی و افت فشار آب همراه بود . لذا با راه اندازی ایستگاه پمپاژ جدید الاحداث این دو مخزن هوایی از مدارج خارج و آب شرب شهروندان بصورت یکسان و مدیریت کامل شبکه از طریق ایستگاه پمپاژ مذکور تامین و توزیع میگردد .صبری خاطر نشان ساخت : این پروژه شامل ابنیه و تجهیزات در مدت زمان کمتر از یک ماه و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی انجام و در مدار قرار گرفت .

تصاویر
  •  ایجاد و راه اندازی ایستگاه پمپاژ جدید در نسیم شهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری