مهندس محمدرضا رحیمی افزود: در بخش پاسخگویی و ثبت درخواست 5749 مورد تماس های ورودی و خروجی کال سنتر ثبت گردیده که از این میزان 4989 مورد شامل تماس های ورودی و 657 مورد شامل تماس خروجی بوده است.
وی از ثبت 1211 مورد پرونده مربوط به تماس هم استانی ها با این مرکز خبر داد و یادآور شد: در بخش حوادث و رفع اتفاق نیز در این مدت 220 مورد اعزام اکیپ داشتیم که از این تعداد 186 مورد مربوط به حوادث بخش آب و 34 مورد مربوط به حوادث بخش فاضلاب بوده است.
مهندس رحیمی به پیگیری 5 مورد شکایت نیز در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی در خصوص 10 مورد قطعی آب نیز انجام گردیده که 7 مورد از این قطعی های آب بر اثر وقوع اتفاق رخ داده است که تماس های مربوط به قطعی آب پخش پیام قطعی در کال سنتر 275 مورد بوده است.