X
4989 بار زنگ مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به صدا درآمد

 4989 بار زنگ مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به صدا درآمد

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در 16 روز ابتدایی سال جدید و در ایام کشیک نوروزی، 4989 تماس ورودی به این مرکز از سوی هم استانی ها ثبت گردید.
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مهندس محمدرضا رحیمی افزود: در بخش پاسخگویی و ثبت درخواست 5749 مورد تماس های ورودی  و خروجی کال سنتر ثبت گردیده که از این میزان 4989 مورد شامل تماس های ورودی و 657 مورد شامل تماس خروجی بوده است.

وی از ثبت 1211 مورد پرونده مربوط به تماس هم استانی ها با این مرکز خبر داد و یادآور شد: در بخش حوادث و رفع اتفاق نیز در این مدت 220 مورد اعزام اکیپ داشتیم که از این تعداد 186 مورد مربوط به حوادث بخش آب و 34 مورد مربوط به حوادث بخش فاضلاب بوده است.

مهندس رحیمی به پیگیری 5 مورد شکایت نیز در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: همچنین اطلاع رسانی در خصوص 10 مورد قطعی آب نیز انجام گردیده که 7 مورد از این قطعی های آب بر اثر وقوع اتفاق رخ داده است که تماس های مربوط به قطعی آب پخش پیام قطعی در کال سنتر 275 مورد بوده است.

تصاویر
  • 4989 بار زنگ مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به صدا درآمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری