X
نشست مدیر عامل شرکت آبفا استان گلستان با مجمع نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی

 نشست مدیر عامل شرکت آبفا استان گلستان با مجمع نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی

مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با مجمع نمایندگان منتخب استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .
یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس هرمزی ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم در این نشست صمیمی ابراز اميدواري كرد كه با تعامل سازنده مديران و نمايندگان مجلس مسير توسعه استان تسريع خواهد گردید.

در ادامه این جلسه مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با ارائه گزارشی به معرفی شرکت و اقدامات و پروژه های قابل افتتاح این شرکت پرداخت و افزود : استان گلستان از14 شهرستان ، ۲۷ بخش ، 34 شهر و ۶۰ دهستان و 1006 آبادی کد دار دارای سکنه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد : جمعیت استان بالغ بر  1900000 نفر با سهم 33/2 درصدی دارای جایگاه چهارده از نظر جمعیت در کشور است و استان گلستان از لحاظ تراکم نسبی جمعیت در جایگاه پنجم در بین استان‌های کشور می‌باشد.

مهندس هرمزی افزود : تعداد 1750164 نفر برابر با 93/65 درصد تحت پوشش خدمات شرکت می باشند که در بخش شهری 100درصد شهرهای استان و در بخش روستایی 86/16 درصد تحت پوشش خدمات آبرسانی و در بخش جمع آوری دفع بهداشتی فاضلاب 143493 نفر برابر با 7/67درصد جعیت استان تحت پوشش می باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان ارائه داد و تصریح کرد : تعداد چاههای آب شرب درمدار  597حلقه ، تعداد چشمه 256،ظرفیت تولید آبهای زیرزمینی 5349 لیتر برثانیه ، ظرفیت تولید آبهای سطحی 113لیتر برثانیه ، طول خطوط انتقال آب 3566کیلومتر و طول شبكه توزیع آب 7980کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد :  فرسودگی تاسیسات آبرسانی در سطح روستاها، اختلاف فاحش بین قیمت تمام شده و قیمت فروش آب، عدم وجود تناسب اعتبارات تعیین شده با نیازهای واقعی روستا، افت شدید سطح آب های زیرزمینی و سطحی، عدم پرداخت آب بهاء مصرفی از سوی مشترکین و ... را از عمده مشکلات شرکت آب و فاضلاب برشمرد.

در ادامه مهندس هرمزی اظهار داشت : پس اجرای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در انتخاب و انتصاب های جدید تلاش شده است تا از ظرفیت های مدیریتی هر دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان برای نیل به اهداف و برنامه های تدوین شده شرکت، حداکثر بهره برداری بعمل آید.

هرمزی با تاکید بر همکاری و هم افزایی بیش از پیش مدیران و پرسنل شرکت، ابراز امیدواری کرد؛ با تقویت بنیه مدیریتی و استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی موجود، خدمات ارائه شده به مشترکین با کیفیت بالا تداوم داشته باشد.

مهندس هرمزی در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: امیدواریم با قدرت همکاری ،تلاش و مساعدت نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم ضمن جذب اعتبارات کافی و به موقع، زمینه های رضایتمندی شهروندان را فراهم آوریم.

در ادامه این نشست نمایندگان منتخب استان ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته مبنی بر ارایه خدمات به شهروندان  با مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب جهت چالش ها رفع کمبود آب در سطح استان و پروژه های در دست اقدام به گفتگو پرداختند.

 

 

تصاویر
  • نشست مدیر عامل شرکت آبفا استان گلستان با مجمع نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری