X
شتاب در خدمت رسانی به روستاها در راستای یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب استان سمنان

 شتاب در خدمت رسانی به روستاها در راستای یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب استان سمنان

شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما در سمنان گفت :  با توجه به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب استان ها خدمت رسانی به  شهرها و روستا ها به شرکت یکپارچه استانی واگذار شد .

به گزارش روابط عمومی آبفا ی استان محمد طاهری در این گفتگوی خبری افزود : طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با مصوبه هیئت محترم دولت انجام شد که این طرح در راستای تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی ، کوچک سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی اجرا شده است که شرکت یکپارچه  آب و فاضلاب استان سمنان در روزهای پایانی سال 98 تشکیل و آغاز بکار نمود .

طاهری عمده ترین  نتایج یکپارچکی  شرکت را تسریع در پاسخگویی به مشترکین محترم و آمادگی کلیه ادارات آب و فاضلاب جهت ارائه خدمت به مردم و  همچنین کاهش زمان ارائه خدمات به مشترکین و کاهش فاصله ها و افزایش مراکز ارائه خدمات به مشترکین روستایی از 5 ناحیه به 18 ناحیه و کاهش هزینه های تردد جهت دریافت خدمات  ، نظارت آنلاین بر عملکرد مامورین قرائت کنتور ، کاهش اتلاف آب در جهت تداوم جریان آب با استاندارد سازی نصب انشعابات و رفع به موقع اتفاقات  ، کاهش هزینه های صدور  و ارسال قبوض  و ارسال آنها از طریق پیامک به مشترکین دانست .

وی تاکید کرد در تمامی شهرهای استان مشترکین محترم با واحد اتفاقات  ( 122)  در ارتباط بوده و ان شاء ا... مشترکین روستا ها  هم در آینده  نزدیک به این سامانه وصل می شوند و از مشترکین عزیز تقاضا مندیم با ارائه پیشنهادات و انتقادات ،  خدمتگزاران خود را در خدمت رسانی هرچه بهتر یاری رسانند .

مدیر عامل شرکت در پاسخ به این سوال که مردم جهت دریافت خدمات آب  و فاضلاب شهری و روستایی به کجا مراجعه کنند بیان داشت : اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در جلو درب های ورودی ادارات آب و فاضلاب   شهر ها و شهرستانها انجام گردیده و چاپ اطلاعیه در روزنامه محلی استان و همچنین اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی ، صدا و سیما و .... اقدام شده است

طاهری در انتهای این مصاحبه اختصاصی در توصیه ای به مشترکین محترم گفت :  با اشاره به وجود ویروس کرونا و افزایش تعداد و زمان شستشوی دست ها  ،  مصرف آب شرب به شکل قابل ملاحظه ای در استان افزایش داشته  و این موضوع به ویژه در استان سمنان که به صورت طبیعی همواره با کمبود آب مواجه بوده است بیشتر حائز اهمیت است و در کنار رعایت نکات بهداشتی ،  مدیریت صحیح مصرف آب شرب نیز مد نظر داشته باشیم  تا در این شرایط حساس ،  به یاری خداوند متعال  ان شاء ا... با شکست کرونا با مشکل کم آبی و یا بی آبی مواجه نشویم .

تصاویر
  • شتاب در خدمت رسانی به روستاها در راستای یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب استان سمنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری