X
دومین سیلاب سال جاری در خراسان رضوی باعث قطع آب چند شهر و روستا شد

 دومین سیلاب سال جاری در خراسان رضوی باعث قطع آب چند شهر و روستا شد

بارندگی و وقوع دومین سیلاب طی سال جاری در خراسان رضوی منجر به اخلال در آبرسانی به تعدادی از شهرها و روستاهای تحت پوشش آبفا استان شد.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر دفتر بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه میزان برآورد خسارت سیل جمعه  5 اردیبهشت در استان در حال بررسی است، اظهار داشت: درشهرستان قوچان برای پیشگیری از ورود سیلاب به تصفیه خانه ، شیرآب خام ورودی به این واحد بسته و تامین آب از سد تبارک قطع شد.

رضا یاقوتی نیا از قطع خط انتقال آب چاه های جام رود مجتمع آبرسانی ولایت در تربت جام وکاهش دبی ورودی به مخزن دو هزار ولایت به 24 لیتربرثانیه در این شهر خبرداد و گفت: محوطه وحوضچه شیرآلات خروجی مخزن هزارمترمکعبی مجتمع آبرسانی امامت شهرستان تربت جام هم دچار آب گرفتگی و برق اکثرچاه های مجتمع آبرسانی ولایت قطع شد  که موضوع ازطریق اتفاقات برق بخش نصرآباد و مدیریت برق تربت جام در حال پیگیری است .

یا قوتی نیا  مورد دیگر خسارت را بروز اتفاق در خط انتقال آب روستای سنجدک شهر ریوش درشهرستان کاشمراعلام کرد که روستائیان با تانکر سیار آبرسانی می شوند .
به گفته وی آب چند روستا از مجتمع دشتاب شهرستان باخرز نیز به علت از کار افتادن پست فشار قوی برق ۱۳۲ کیلو ولت قطع که  با تلاش پرسنل برق، پست فشار قوی تعمیرو برقدار شد.
 

تصاویر
  • دومین سیلاب سال جاری در خراسان رضوی باعث قطع آب چند شهر و روستا شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری