X
رعد و برق 30 میلیارد ریال به تاسیسات آبفا خسارت وارد کرده است
مدیر دفتر مدیریت بحران آبفای استان کرمانشاه:

 رعد و برق 30 میلیارد ریال به تاسیسات آبفا خسارت وارد کرده است

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان کرمانشاه اعلام کرد: بارش شدید باران به همراه رعد و برق و طوفان طی هفته اخیر به تاسیسات آبفای استان بیش از 30 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان کرمانشاه، جهانبخش همه خانی گفت: بیش از 20 مورد از تأسیسات تصفیه خانه های فاضلاب و آب، ایستگاههای پمپاژ، چاههای تأمین آب شرب استان به دنبال وزش باد شدید و رعد و برق های اخیر، از مدار بهره برداری خارج و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان به مشترکین را با چالش جدی مواجه نمود.

وی ضمن تقدیر از زحمات و احساس مسئولیت کلیه اعضاء و با تأکید بر آمادگی تمامی نیروهای شرکت عنوان کرد: با تدابیری که توسط همکاران آبفا از قبل اندیشیده شده بود تیمهای عملیاتی در همان ساعات اولیه در میدان عملیاتی پای کار بودند و علیرغم تغییرات شرایط آب و هوا و بارندگی شدید در شهرهای مختلف استان، با توجه به آمادگی تمامی امکانات، ماشین آلات، تجهیزات و نیروهای عملیاتی، باوجود شدت بارش ها با تلاش و همت شبانه روزی همکاران شرکت، توانستیم با کمترین مشکل در امر آبرسانی به مشترکین شرکت، به نحو مطلوب عمل نمائیم.

همه خانی همچنین به بروز مشکلاتی چون گرفتگی خط، گرفتگی منهول و گرفتگی انشعاب به علت عدم کشش شبکه ناشی از هدایت باران آب به درون منهول های فاضلاب اشاره کرد و از شهروندان خواست چنانچه شاهد جابه جایی درب منهول توسط افراد شدند موارد را به سامانه 122 حوادث و اتفاقات آبفای استان گزارش نمایند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل آبفای استان کرمانشاه از شهروندان خواست باتوجه به نزدیک شدن به فصل گرما و پیک مصرف، با مصرف درست آب، شرکت آبفا را برای تداوم ارائه خدمات پایدار یاری کنند تا بتوانیم در نقاط مختلف استان با کمترین مشکل برای آبرسانی پایدار در خدمت مشترکین باشیم.

تصاویر
  • رعد و برق 30 میلیارد ریال به تاسیسات آبفا خسارت وارد کرده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری