X
بررسی وضعیت آب روستاهای سندرک میناب / شبکه آبرسانی روستاهای سندرک نیازمند بازسازی است
با حضور بخشدار و مدیر آبفا میناب انجام شد:

 بررسی وضعیت آب روستاهای سندرک میناب / شبکه آبرسانی روستاهای سندرک نیازمند بازسازی است

مدیر آب و فاضلاب شهرستان میناب گفت: در بازدیدی با حضور بخشدار سندرک وضعیت آبرسانی به روستاهای این بخش بررسی شد و وضعیت آبرسانی به روستاهای مازاوی، تمبو، داوري، درپهن و... بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، مصطفی زائرپور افزود: برخی از روستاهای بخش سندرک با مشکل تامین و توزیع آب مواجه هستند که با راهکارهای اتخاذ شده مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان میناب با بیان اینکه وضعیت آبرسانی روستاهای میناب نیازمند بازنگری مجدد است، خاطرنشان کرد، بسیاری از مخازن و شبکه های فعلی توزیع آب قدیمی و فرسوده است که بايستي بازسازی و یا اصلاح شود.

وی افزود: در حال حاضر از مجموع بررسی وضعیت ۱۲ روستای این بخش، تنها دو مخزن نوساز و مابقی مخازن قدیمی و فرسوده هستند.

زائرپور با اشاره به اینکه فرسودگی شبکه توزیع روستاهای بخش سندرک بسیار بالاست، ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و ساخت شهرک‌های مسکونی جدید نیازمند تجدید نظر در توزیع و همچنین توسعه شبکه آبرسانی هستیم.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان میناب همچنین با اشاره به وضعیت کیفی آب روستاهای این بخش تاكيد كرد: بر اساس آزمایش هاي فيزيكي، شيميايي و ميكروبي واحد كنترل كيفي آبفا، وضعیت آب روستاها از لحاظ کیفی مطلوب گزارش شده است.

وی در پايان به راهکارهای اتخاذ شده در جهت رفع مشکلات آب روستاهای بخش سندرک اشاره کرد و گفت: تجهیز و راه اندازی چاه مازاوی، مهار لوله بستر رودخانه روستای داوری پایین در مقابل سیل، پیگیری اتصال چاه تمبو به مخزن آن به‌ دلیل فاصله زیاد با چشمه، اصلاح سیستم توزیع آب در روستاهای لور و بنهکان با همکاری دهیاری، احداث اتاقک کلر زنی در روستای درپهن با همکاری دهیاری، تعمیر سیستم های کلرزنی و ..‌. از جمله تدابيري است که برای گذر از تابستان در بخش توکهور اتخاذ شد.

تصاویر
  • بررسی وضعیت آب روستاهای سندرک میناب / شبکه آبرسانی روستاهای سندرک نیازمند بازسازی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری