X
بررسی اقدامات سال " جهش تولید" در جلسه شورای معاونین و مدیران آبفا شیراز

 بررسی اقدامات سال " جهش تولید" در جلسه شورای معاونین و مدیران آبفا شیراز

اقدامات سال " جهش تولید" در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز بررسی شد.
شنبه، 16 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال 1399 با حضور جمعی از معاونین و مدیران و ریاست مدیرعامل جدید برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ‌ضرورت توجه ویژه به اقدامات برجسته و نوآوری در تدوین برنامه‌های کاری در سال جدید را مد نظر قرارداد و به تشریح اقدامات سال " جهش تولید" پرداخت.

بهمن بهروزی با اشاره به طرح‌های مهم شرکت در بخش فنی و مهندسی و توسعه اظهار داشت: خط انتقال آب دوکوهک تا پل معالی آباد، بهره برداری از بخش لجن تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 و نیزتکمیل  تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صدرا را  جزء پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی دانست که در سال جاری در اولویت فعالیت ها و پروژه های مهم شرکت می باشد.

وی از اتصال خط دوم سد درود زن در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: خط دوم سد درود زن در شرف اتصال است و شرکت می‌تواند با این خط آب شرب کلان‌شهر شیراز را تامین نموده و با ایمن سازی و بهداشتی نمودن آن در مدار بهره‌برداری قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز تصریح کرد: شناسایی انشعابات غیرمجاز نوعی صرفه‌جویی است و کمک بزرگی به مهار آب بدون درآمد و نیز جلوگیری از هدر رفت آب شرب می شود که این امر باید در اولویت امور مشترکین قرار گیرد.

 

تصاویر
  • بررسی اقدامات سال " جهش تولید" در جلسه شورای معاونین و مدیران آبفا شیراز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری