X
برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای شیراز در سال 1399

 برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای شیراز در سال 1399

در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال 1399 که با حضور جمعی از معاونین و مدیران و ریاست مدیرعامل جدید برگزار شد، مدیرعامل آبفا شیراز بر تحقق شعار مقام معظم رهبری برای نام‌گذاری سال 1399 به نام سال "جهش تولید" اشاره کرد و افزود: باید در تدوین برنامه‌های کاری خود برای سال جدید، اقدامات برجسته و نوآوری در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در عملیاتی نمودن شعار امسال گام‌های مثبت برداریم.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 | Article Rating

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی با آرزوی سلامتی برای مردم جهان و رهایی از چنگال ویروس مهلک کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کلان‌شهر شیراز و به‌منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی ضرورت دارد و کارها در صورت لزوم به‌صورت غیرحضوری انجام شود.

وی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بر استفاده از تمام ظرفیت‌های بودجه تأکید کرد و افزود: برای کاهش هزینه‌ها با توجه به تکلیف بودجه باید صرفه‌جویی سرلوحه کار قرار گیرد و از مخارج غیرضروری اجتناب کرد.

مدیرعامل بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع به وضعیت معیشتی مردم در دوران کرونا تأکید کرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم پایه واساس کاراست که می‌توان در چهارچوب قانون  با نظرخواهی ارباب‌رجوع خدمات بهتری ارائه شود.

بهروزی تصریح کرد: با الحاق شهرها و روستاهای اقماری جدید و پذیرش مسئولیت تأمین آب شرب به شرکت آب و فاضلاب شیراز، همت مضاعف برای ارائه خدمات به مردم نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا شیراز با اشاره با مصوبات جلسه‌ای که با وزیر نیرو به‌صورت ویدئو کنفرانس داشت به ارزیابی مستندسازی عملکرد معاونین و مدیران اشاره کرد و از تصفیه بدهی‌های مزمن  در صنعت آب و برق در سال جدید خبر داد.

مدیرعامل در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال 1399 به چیدمان چارت جدید با توجه به توانایی و قابلیت‌های همکاران تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش مشکلات بابیان چالش‌ها در شرکت نیز اشاره کرد.

تصاویر
  • برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای شیراز در سال 1399
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری