X
بازدید مدیرعامل آبفا شیراز از تأسیسات پمپاژ آب، آزمایشگاه و مرکز 122 این شرکت

 بازدید مدیرعامل آبفا شیراز از تأسیسات پمپاژ آب، آزمایشگاه و مرکز 122 این شرکت

مدیرعامل آبفا شیراز به همراه کارشناسان فنی از تأسیسات پمپاژ آب، مرکز پاسخگویی مردمی 122 و نیز آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب شیراز بازدید کرد.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در راستای تبادل‌نظر با همکاران، بهمن بهروزی، مدیرعامل آبفا شیراز به همراه فرزاد جهانمرد، معاون بهره‌برداری و مدیران تأسیسات آب و نیز تعدادی از کارشناسان شرکت از تأسیسات پمپاژ آب، مرکز 122 و نیز آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب شیراز بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در بازدید از آزمایشگاه آب به اهمیت و جایگاه آزمایشگاه در کیفیت آب شرب منطبق با استاندارد بهداشت جهانی به مردم شیراز تأکید کرد و یادآور شد: از حساس‌ترین وظایف شرکت تأمین آب شرب بهداشتی است که جز با نیروهای متعهد و متخصص محقق نمی‌شود زیرا اقدامات آزمایشگاه‌های آب با سلامت و آرامش روان سرو کار دارد و توزیع آب سالم شرب بهداشتی دیوار اعتماد ایجاد می‌کند.

بهمن بهروزی با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی شفاف که موجب قضاوت درست می‌شود خاطرنشان کرد: روزانه با توجه به وضعیت جمعیت شهری شیراز، آب نمونه‌برداری می‌شود و مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر شبکه فاضلاب بر آب‌های زیرزمینی اشاره کرد و افزود: در صورت عدم تسریع در این مهم، ایجاد تنش در سیستم و زحمت بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

در حاشیه این بازدیدها مدیرعامل آبفا شیراز به لزوم واگذاری کار به افراد معتمد و خودکفایی در انجام کارها اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت با داشتن نیروهای متعهد و متخصص و مکفی، لزومی ندارد که تمامی کارها را به پیمانکار و بخش خصوصی واگذار کند.

در ادامه بازدید نحوه پاسخگویی و چگونگی پیگیری فعاليت مرکز پاسخگویی مردمی 122 و نحوه ارتباط با مراكز اتفاقات موردبررسی قرار گرفت.

همچنین در بازدید از تأسیسات پمپاژ آب، مدیرعامل بر ضرورت انجام دوره‌ای فرایند و اصلاح و بازسازی سیستم فیلتراسیون در این تأسیسات تأکید کرد.

وی در این بازدید با ارائه پیشنهادی برای قرائت هم‌زمان کنتور آب و برق اشاره کرد.

 

تصاویر
  • بازدید مدیرعامل آبفا شیراز از تأسیسات پمپاژ آب، آزمایشگاه و مرکز 122 این شرکت
  • بازدید مدیرعامل آبفا شیراز از تأسیسات پمپاژ آب، آزمایشگاه و مرکز 122 این شرکت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری