X
انتصاب سرپرست دفتر قراردادهای شرکت آبفا شیراز

 انتصاب سرپرست دفتر قراردادهای شرکت آبفا شیراز

کوروش امامی فر مدير دفتر حقوقي، تحصيل و تملك اراضي با حفظ سمت به سرپرستی دفتر قراردادها منصوب شد
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در سال 1399؛ ضمن تقدیر ازخدمات محمدرحيم رنجبران، مدیر سابق دفتر قراردادها؛ کوروش امامی فر در کنار سمت مدير دفتر حقوقي، تحصيل و تملك اراضي به سرپرستی دفتر قراردادها نیز منصوب شد.

مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به پرورش مدیر در مجموعه شرکت ابراز داشت: در تمام واحدها با توجه به درایت و کاردانی مدیران، هرکدام از نیروها باید بتوانند مدیری لایق باشند که این قاعده در مورد مدیر امور قرادادها برجسته بود که نشان‌دهنده شایستگی  درمدیریت ایشان است.

بهمن بهروزی با تأکید بر مطالعه دقیق اسناد مناقصه و نیز بررسی و پایش قراردادها تصریح کرد: حجم قراردادها در دفتر قراردادها بسیار زیاد است و می‌شود بامطالعه دقیق اسناد ازایجاد بحث‌ها و مشکلات  حقوقی اجتناب کرد.

این مقام مسئول به انتقال تجارب در حوزه مدیریت واحد قراردادها اشاره کرد.

محمدرحيم رنجبران، مدیر سابق دفتر قراردادها نیز ضمن ابراز آمادگی برای همکاری و ارائه تجارب خود به مدیر جدید اظهار داشت: دراجرای وظایف محوله دقت را سرلوحه کار قرار داده  و کوچک‌ترین کارها به‌صورت جدی انجام می‌گرفت.

کوروش امامی فر، سرپرست دفتر قراردادهای آبفا شیراز ضمن قدردانی از تلاش مدیر سابق در واحد قراردادها؛ بر ارتباط مؤثر و تعامل این دفتر با سایر واحدها اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به این مطلب که شرایط ایثارگران برای شاهدان انقلاب و جانبازان قابل‌درک‌تر است محمدرحيم رنجبران را به سمت مشاور جایگاه شاهدان انقلاب منصوب کرد.

وی اظهار داشت: با فعهالیت های مؤثر در امورایثارگران و خانواده های شهدا می توان بدهی مسئولین را نسبت به خانواده جانبازان و ایثارگران و شهدای عزیز تا حدودی کمتر کرد.

تصاویر
  • انتصاب سرپرست دفتر قراردادهای شرکت آبفا شیراز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری