X
کاهش 60 درصدی میزان خسارات سیل در تاسیسات  شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته

 کاهش 60 درصدی میزان خسارات سیل در تاسیسات شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از کاهش 60 درصدی میزان خسارات سیل فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از کاهش 60 درصدی میزان خسارات سیل فروردین ماه سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این کاهش در پی انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارات در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب علی رغم افزایش میزان بارندگی ها و عدم اختصاص اعتبارات لازم بوده است.  

مهندس حسین  مسگر افزود: پس از بررسی و برآورد میزان خسارات در سیل فروردین ماه سال جاری مشخص گردید این میزان خسارات رقمی بالغ بر 12 میلیارد ریال بوده است.

وی به گوشه ای از خسارات سیل به تاسیسات آبرسانی استان اشاره کرد و گفت: آب بردگی خط انتقال در شهرهای خضری دشت بیاض، دیهوک و تعدادی از روستاها به ویژه در بخش طبس، ایجاد خسارت برای تله متری در اثر صاعقه در شهرهای فردوس، دیهوک و شوسف و همچنین ایجاد خسارت به جاده های دسترسی به تاسیسات، در تمامی شهرها از جمله این خسارات بوده است.

لازم به ذکر است، اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از بروز خسارت شامل ایجاد سیل بند، خاکریزی و پیش بینی برق اضطراری برای تاسیسات و باز کردن مسیرها است که با همکاری سایر ادارات از جمله شهرداری و راهداری در سطح امورهای تابعه انجام شده است.

تصاویر
  • کاهش 60 درصدی میزان خسارات سیل در تاسیسات  شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری