X
کاهش 28 درصدی حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته

 کاهش 28 درصدی حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از کاهش 28 درصدی حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات در ایام کشیک نوروزی سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مهندس سید علی هاشم آبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در 16 روز کشیک نوروزی سال 99 تعداد 330 مورد حادثه در شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب سطح استان رفع گردیده است.

وی به ضرورت استقرار اکیپ های کشیک نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی همواره در معرض مخاطرات طبیعی قرار دارد و از 42 مخاطره طبیعی مخاطراتی شامل سیل، زلزله، خشکسالی، صاعقه، طوفان، گرد و خاک و یخبندان در استان وجود دارد که بر ارائه خدمات تامین آب شرب تاثیرگذار می باشند همچنین لزوم انجام تمهیدات حفاظتی و نگهداری تاسیسات، برنامه ریزی برای داشتن کشیک در ایام تعطیل ضرورت دارد.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان شبانه روزی است، یادآور شد: در 16 روز کشیک نوروزی روزانه تعداد 50 نفر در قالب 24 اکیپ عملیاتی و 20 نفر غیرعملیاتی به صورت آماده باش بوده اند.

مهندس هاشم آبادی به اقداماتی که توسط اکیپ های کشیک نوروزی انجام شده، اشاره کرد و افزود: آماده باش مراکز امداد و حوادث، کنترل کلیه منابع تولید آب و آماده به کار بودن کلیه منابع به منظور جلوگیری از ایجاد  قطعی در شبکه توزیع آب شهرها، پیش بینی تانکر آبرسانی سیار و ثابت در مناطقی که احتمال قطعی طولانی آب وجود دارد، نمونه برداری و کلرسنجی شبکه و منابع در راستای اطمینان از کیفیت آب شرب، کنترل حفاظت فیزیکی تاسیسات و آماده به کار بودن تجهیزات مورد نیاز از جمله دیزل ژنراتورها، چاه های حوادث و پمپ و تجهیزات رفع حوادث از جمله این اقدامات است.

 

تصاویر
  • کاهش 28 درصدی حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات شرکت آبفا خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری