X
پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

 پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در متنی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه روزه داران مخصوصا همکاران صنعت آب و فاضلاب تبریک گفت.
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، متن پیام ارسالی به شرح ذیل می باشد :

شَهْرُ‌ رَ‌مَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْ‌آنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَ بَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْ‌قَانِ

ماه رمضان، فرصتی برای دعا، نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. چرا که تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسانی را فراهم می‌سازد.

رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی و هنگامی نیک برای پیوندی دوباره با جان و دل و روشنایی و آگاهی است.
امیدوارم در این ماه پربرکت، با یاری جستن از معنویت و فراگیری از کتاب آسمانی قرآن و سنت پیامبر اسلام(ص) و حضور در ضیافت الهی ماه رمضان، بتوانیم بیش از پیش در مسیر تحکیم پیوندهای انسانی و معنوی در راستای انسجام ملی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان گام برداریم.

حال که ما در صنعت آب و فاضلاب روزگارمان با خدمت به مردم شریف استان گلستان رقم خورده است امیدوارم امسال به درستی گنجینه معرفتمان را از گوهرهای بی شمار برکات ماه مبارک رمضان برای خدمتی صادقانه به هم استانی های فهیم پر کنیم .

بر خود لازم میدانم حلول ماه پرفيض صيام و ماه پاکی و روشنی ، ماه رحمت و برکت و غفران و  نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه ، رمضان المبارک را به همه مومنان و و روزه داران از جمله شما همکاران زحمت کش صنعت آب و فاضلاب تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای همه شما قبولی طاعات و فرصت جستن بندگی خاضعانه را خواستارم.

تصاویر
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری