X
تقدیر مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور از شرکت آبفای استان گلستان

 تقدیر مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور از شرکت آبفای استان گلستان

مهندس حمید رضا جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه بررسی تاثیرات ویروس کرونا و وضعیت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از عملکرد این شرکت در انجام فعالیت های فوق تقدیر و تشکر کرد .
شنبه، 06 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،مهندس جانباز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده تصریح کرد: علیرغم تمام مشکلات، چالش جدی بحث تأمین آب در استان وجود نداشت و از شرکت آب و فاضلاب استان گلستان کارنامه خوبی به جا مانده است.

وی شرایط کرونایی در کشور را آزمون سختی برای شرکت های آب و فاضلاب عنوان کرده و افزود: سرمایه انسانی کار آمد و تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب در استان گلستان ، افق روشنی از موفقیت در این پیکار را برای این شرکت ترسیم می کند.

در ادامه این جلسه مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص گفت : تشکیل جلسات فوری و اضطرای با مسئولین و کارشناسان ستادی درخصوص راهکارهای پیشگیری از بیماری کرونا درخصوص نظافت، گندزدایی و ضدعفونی نمودن ساختمانها، تجهیزات و وسایل و تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی به آنان، اولین اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بود .

وی به اقدامات انجام شده در راستای یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و افزود : صدور ابلاغ مدیران امور آب و فاضلاب شهرستانها ، تهیه ساختار سازمانی ستاد ، تهیه ساختار سازمانی امور و ادارات تابعه ، تهیه صورتجلسات اموال شرکت آب و فاضلاب روستایی و تهیه فرآیند انتقال اموال و دارایی ها ، یکپارچه سازی سامانه های مشترکین ،مالی ، بهره برداری ، منابع انسانی در شرکت یکپارچه و برگزاری جلسات هماهنگی و انتخاب کارگروههای تخصصی از اقدامات این شرکت در خصوص یکپارچه سازی شرکتها بوده است .

در پایان  این جلسه رئیس مجمع بار دیگر از مدیرعامل و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت تشکر و قدردانی نمودند.

تصاویر
  • تقدیر مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور از شرکت آبفای استان گلستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری