X
طرح یکپارچگی آبفا شهری و روستایی در سبزوار و درگز کلید خورد

 طرح یکپارچگی آبفا شهری و روستایی در سبزوار و درگز کلید خورد

با معرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار ومدیر امورآبفا درگز طرح یکپارچگی آبفا شهری و روستایی در این دو شهرستان کلید خورد و تعداد مناطق برخوردار از خدمات یک پارچه آب و فاضلاب درخراسان رضوی به 22شهرستان رسید.
چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399 | Article Rating

در این مراسم  که با حضور فرمانداران شهرستان های یاد شده به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد مدیرعامل شرکت آبفا خراسان رضوی حسین ریاضی را به عنوان مدیرعامل آبفا سبزوار و رضا تیموری را به عنوان مدیراموردرگز معرفی و از خدمات عباس واهبی مدیر سابق آبفا روستایی سبزوار و علی رضا غلامی مدیر قبلی امور روستایی درگز تقدیر کرد.
سید ابراهیم علوی همچنین در سخنانی کاهش کمی و کیفی منابع آب ناشی از پدیده خشکسالی درسنوات قبل ، سیر نزولی اعتبارات عمرانی  به واسطه تحریم ها و افزایش هزینه ها در قبال تثبیت تعرفه ها  را سه مولفه وزارت نیرو برای اجرای طرح یکپارچگی شرکت های آبفا شهری و روستایی در کشور اعلام کرد و گفت: آبرسانی به شهرها و روستاها با دو شرکت امکان پذیر نبود بنابراین وزارت نیرو با کسب مجوزهای قانونی و مصوبه دولت طرح یکپارچگی را با هدف هم افزایی در منابع آبی وافزایش بهره وری عملیاتی کرد.
وی مسئولیت جدید مدیران را در ارائه خدمت به مردم سنگین توصیف کرد و آنان را از هرگونه وابستگی و شائبه  سیاسی برحذر داشت.   
به گفته وی مدیران جدید باید با استفاده از توان و ظرفیت موجود در دو بخش شهری و روستایی و هماهنگی با ستاد و راهنمایی فرمانداران ، زیرساخت محکمی برای طرح یکپارچگی خدمات تدارک ببینند تا آینده ارائه خدمات به شهروندان تضمین شود. 
در ادامه علی فراهی فرماندار درگز از آمادگی این فرمانداری برای برگزاری جلسات مشترک به منظور کاهش دغدغه تامین آب و منابع اعتباری خبرداد و احمد برادران معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم با توجه به گستردگی شهرستان به ویژه در حوزه مناطق روستایی ، خواستار تعیین اماکن مجزا برای ارائه خدمات به متقاضیان شهری و روستایی شد. 
مدیر عامل آبفا خراسان رضوی هم در پاسخ گفت : درخواست ها و پیشنهادهای فرمانداران را بررسی خواهد کرد.
 

تصاویر
  • طرح یکپارچگی آبفا شهری و روستایی در سبزوار و درگز کلید خورد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری