X
تاکید بر خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین در اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت آب شهری و روستایی/هدررفت آب در شهرستان خمیر باید کاهش یابد
مدیر آب و فاضلاب شهرستان خمیر مطرح کرد:

 تاکید بر خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین در اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت آب شهری و روستایی/هدررفت آب در شهرستان خمیر باید کاهش یابد

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خمیر بر خدمات‌دهی مطلوب به مشترکین در اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب شهری و روستایی تاکید کرد.
چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان هرمزگان، جهانگیر حسین زاده در جلسه ای با آبداران، ماموران قرائت کنتور، اکیپ اتفاقات و نگهبانان  این شهرستان با اشاره به اهداف یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: با ادغام این شرکتها مشترکین انتظار دارند خدمات رسانی در این حوزه بیش از گذشته باشد.

 مدیر آب و فاضلاب شهرستان خمیر افزود: شهرستان خمیر در تامین آب با مشکلاتی مواجه است که بخشی از آن را می توان با  برنامه ریزی درون سیستمی مرتفع کرد.

 وی با تاکید بر اینکه  هدر رفت آب باید کاهش یابد، ادامه‌ داد، بر اساس بررسی های صورت گرفته بخشی از هدر رفت آب به سرریز مخازن، شکستگی لوله ها و انشعابات غیر مجاز بر می گردد که در این زمینه باید اقدامات لازم در دستور کار مجموعه قرار گیرد.

 حسین زاده همچنین به وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: وصول به موقع مطالبات، زمینه خدمات رسانی مطلوب تر و توسعه شبکه به همراه خواهد داشت؛ از این رو انتظار است با تلاش کارکنان و همچنین همکاری مردم، مطالبات آبفا به موقع وصول شود.

وی در ادامه گفت: دهیاران و شوراها ظرفیت های مناسبی برای همکاری در تامین آب شهرها و روستاهای خمیر هستند که امیدواریم  همکاری طرفین فرصت خدمات مطلوب تر را فراهم آورد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خمیر در پایان بر جلوگیری از تجاوز به حریم تاسیسات آبفا توسط برخی افراد گفت: نظارت و گزارش به موقع می تواند جلوی تجاوز احتمالی به حریم تاسیسات شرکت را بگیرد.

گفتنی است، در حال حاضر آب شهرستان خمیر از محلآب شیرین کن و چاه های حفر شده تامین می شود.

تصاویر
  • تاکید بر خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین در اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت آب شهری و روستایی/هدررفت آب در شهرستان خمیر باید کاهش یابد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری