X
فعالیت پرسنل عملیاتی آبفا در شرایط سخت کرونایی متوقف نشد/توزیع منظم اقلام پیشگیرانه بین پرسنل
مدیر منطقه یک آب و فاضلاب بندرعباس:

 فعالیت پرسنل عملیاتی آبفا در شرایط سخت کرونایی متوقف نشد/توزیع منظم اقلام پیشگیرانه بین پرسنل

مدیر منطقه یک آب و فاضلاب بندرعباس به تشریح اقدامات ضد کرونایی در تاسیسات آب و فاضلاب این منطقه پرداخت.
چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالعلي پلاسي زاده با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه از زمان شیوع ویروس کرونا بطور جدی در دستور کار شرکت قرار گرفت، افزود: نیروهای عملیاتی آب و فاضلاب به دلیل نوع فعالیت شان، جزو مشاغل در معرض خطر تشخیص داده شدند که بلافاصله اقدامات پیشگیرانه از سوی شرکت آبفا انجام شد.

وی افزود: پرسنل عملیاتی آبفا زمانی که توصیه به ماندن در خانه می شد، به دلیل نوع فعالیت شان می بایست سرکار حاضر و در شرایط  سخت کرونایی، به مشترکین خدمات رسانی می کردند.

مدیر منطقه یک آب و فاضلاب بندرعباس ادامه داد، در این شرایط فراهم کردن امکانات پیشگیری و همچنین مبارزه با ویروس کرونا بیش از پیش ضروری به نظر می رسید که در همین راستا تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت و به توصیه ها عمل شد.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در تاسیسات آبفا و همچنین توزیع اقلام مراقبتی بین پرسنل پرداخت و گفت: یکی از ضرورت های مبارزه با ویروس کرونا، محافظت پرسنل بویژه شاغلان بخش عملیاتی در مقابل این ویروس است که این راستا اقدام به توزیع مواد شوینده، شیر، ویتامین ها، گان پزشكي، چكمه، ماسك، دستكش پلاستيكي و برگزاری دوره های آموزشی کرد.

پلاسی زاده در ادامه به گندزدايي و ضد عفوني تمامی محيط كارگاه  و خودرو ها به صورت دو بار در روز خبر داد و گفت: این روند به طور مستمر ادامه دارد که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه تاکنون موارد مشکوکی از ویروس کرونا بین پرسنل منطقه یک آب و فاضلاب بندرعباس مشاهده نشده است.

وی همچنین از موافقت با مرخصی افراد دارای بیماری زمینه ای و زنان باردار خبر داد و گفت: علاوه بر این علائم ظاهری تمامی پرسنل بطور روزانه بررسی می شود

 

 

 

تصاویر
  • فعالیت پرسنل عملیاتی آبفا در شرایط سخت کرونایی متوقف نشد/توزیع منظم اقلام پیشگیرانه بین پرسنل
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری