X
شبکه آبرسانی سرگز احمدی بازسازی و توسعه می یابد/امور آب و فاضلاب بخش احمدی راه اندازی می شود

 شبکه آبرسانی سرگز احمدی بازسازی و توسعه می یابد/امور آب و فاضلاب بخش احمدی راه اندازی می شود

مدیر آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد از توسعه شبکه آبرسانی به شهر سرگز احمدی خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 02 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، محمد میرزاده ضمن بازدید میدانی از وضعیت آب "سرگز احمدی" در جلسه ای با حضور سجاد کرمشاه پور شهردار این شهر، وضعیت آبرسانی را بررسی و برنامه های پیش رو را در سرگز احمدی تشریح کرد.

وی با بیان اینکه به موازات توسعه شهری، گسترش شبکه آبرسانی نیز ضروری است، خاطرنشان کرد، برای تامین آب مشترکین جدید و همچنین جبران افت فشار آب شهر، نیازمند اصلاح شبکه و همچنین توسعه آن در برخی از نقاط شهر هستیم.

به گفته مدیر آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد، شبکه آبرسانی بلوار آیت الله خامنه ای شهر سرگز نیاز به اصلاح و بازسازی دارد که با تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از اصلاح و بازسازی خط انتقال آب به "توشهر" خبر داد و افزود: به منظور تامین آب مورد نیاز روستای توشهر، خط انتقال آب از انتهای شهر سرگز احمدی به روستای مذکور انجام خواهد شد.

میرزاده همچنین به پروژه آبرسانی به مجتمع های سرگز احمدی اشاره کرد و بیان داشت: عملیات باقیمانده پروژه آبرسانی به مجتمع های سراح، جلالی، زمین سیاه، خرایی و محبی به مناقصه گذاشته شده است که پس از مشخص شدن پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز می شود. وی اعتبار این پروژه را هفت میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

   مدیر آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد در پایان از راه اندازی امور آب و فاضلاب در بخش احمدی ظرف روزهای آینده خبر داد و گفت: با آغاز فعالیت ابفا احمدی، زمینه خدمات دهی مطلوب و همچنین کاهش تردد ساکنان این بخش به شهر حاجی آباد فراهم می شود.

 

تصاویر
  • شبکه آبرسانی سرگز احمدی بازسازی و توسعه می یابد/امور آب و فاضلاب بخش احمدی راه اندازی می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری