X
خسارت 500 میلیون تومان به شبکه فاضلاب شهر کرمان طی بارندگی های اخیر

 خسارت 500 میلیون تومان به شبکه فاضلاب شهر کرمان طی بارندگی های اخیر

روح الامینی با اشاره به خسارت 500 میلیون تومانی به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمان گفت: فرآیند تصفیه‌خانه بر اساس تصفیه‌ فاضلاب خانگی طراحی شده است که با هدایت آب‌ها به داخل کانال‌های فاضلاب کل سیستم تصفیه خانه نیز دچار مشکل می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 02 اردیبهشت 1399 | Article Rating

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: بارندگی های اخیر 500 میلیون تومان به شبکه و تصفیه خانه فاضلاب خسارت زد.

حمید روح الامینی با اشاره به بارندگی های اخیر در شهر کرمان اظهارداشت: متاسفانه در شهر کرمان آب‌های ناشی از بارندگی‌ها به سمت دریچه‌های فاضلاب هدایت شدند و در نتیجه گل‌ و لا و املاح خاک کف کوچه‌ها به شبکه‌فاضلاب وارد شد.

روح الامینی با بیان این که خطوط انتقال و سیستم تصفیه خانه و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب بر اساس جمع‌آوری فاضلاب خانگی طراحی شده است گفت: شیب این شبکه‌ها کم است و خاک ماسه و سنگ در این شبکه‌ها ته‌نشین می‌شود.

وی  ادامه داد: از آن‌جایی که فشار پشت شبکه نیست، سنگ، ماسه و گل و لای در حوضچه‌ها می‌ماند و در نتیجه فاضلاب حرکت نمی‌کند و می‌گندد.

فرآیند تصفیه‌خانه بر اساس تصفیه‌ فاضلاب خانگی طراحی شده است که با هدایت آب‌ها به داخل کانال‌های فاضلاب کل سیستم تصفیه خانه نیز دچار مشکل می‌شود.

تصاویر
  • خسارت 500 میلیون تومان به شبکه فاضلاب شهر کرمان طی بارندگی های اخیر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری