X
انتظار پرداخت آب بها از مشترکینی که توانایی مالی دارند
مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران؛

 انتظار پرداخت آب بها از مشترکینی که توانایی مالی دارند

در پی شیوع ویروس کرونا و لزوم تعطیلی برخی صنوف که منجر به کاهش درآمد خانوارها شد و نیز دستور العمل عدم صدور قبوض انرژی در این ایام، به مشترکینی که در حال حاضر توانایی پرداخت آب بها را ندارند مهلت داده می شود، ولی از آن دسته از مشترکین که توانایی مالی دارند، انتظار می رود برای استمرار خدمات رسانی بهینه و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در برقراری آب ، قبوض خود را پرداخت کنند .
دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران؛ مهندس مجیدعبدالهی مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ما جزئی از مردم هستیم و به نوعی با انتشار این ویروس فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها  را احساس می کنیم، بنابراین در این روزهای سخت  برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روزی تلاش کردیم و تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و... در شهرها و روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب این مایه حیات و الفبای چاکیزگی همچنان برقرار باشد.

 

وی ادامه داد: تنها انگیزه برای ادامه این تلاشها ، سلامتی، شادی و لبخند مردم است که خستگی را برای همکاران ما  بی معنا می کند.

 

مهندس عبدالهی، با اشاره به اینکه آب  و فاضلاب استان مازندران، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد، افزود: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکین نیز در پرداخت به موقع قبوض آب  همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل آبفا مازندران با قدردانی از همکاری مشترکین در مدیریت مصرف آب طی روزهای پایانی سال و ایام نوروز که با شیوع بیماری کوید19 و لزوم رعایت نکات بهداشتی همراه شد، گفت: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.  

مهندس عبدالهی ضمن تاکید بر اینکه با مشترکانی که در حال حاضر از شرایط مالی لازم در پرداخت قبوض آب برخوردار نیستند، مدارا می کنیم، افزود: از آن دسته از مشترکین گرامی که از توانایی مالی در پرداخت قبوض آب برخوردارند، انتظار می رود آب بهایشان را در اسرع وقت پرداخت کنند تا کارکنان این شرکت بتوانند به وظیفه آبرسانی و سقایی خود به درستی عمل کنند تا شاهد هیچگونه اختلالی در راستای استمرار خدمت رسانی به مرردم عزیز  استان در این شرایط بحرانی نباشیم.

تصاویر
  • انتظار پرداخت آب بها از مشترکینی که توانایی مالی دارند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری