X
لزوم ارائه خدمات پایدار و افزایش تاب‌آوری با تعامل با شرایط کرونا
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

 لزوم ارائه خدمات پایدار و افزایش تاب‌آوری با تعامل با شرایط کرونا

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ، گفت: شرکت های آب و فاضلاب باید با تعامل با شرایط کرونایی و افزایش تاب آوری سیستم، خدمات پایدار تامین آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب را به مردم ارائه نمایند.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 | Article Rating

حمید رضا جانباز اظهار کرد: سربازان خط مقدم تامین آب پایدار، نقش بی بدیلی درتامین بهداشت مورد نیاز مردم در روزهای کرونایی داشته و آنان را برای مقابله با این ویروس منحوس شبانه روز یاری می رسانند.

وی شرایط کرونایی در کشور را آزمون سختی برای شرکت های آب و فاضلاب عنوان کرده و افزود: سرمایه انسانی کار آمد و تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب در استان زنجان، افق روشنی از پیروزی در این پیکار را برای این شرکت ترسیم می کند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: با چابکسازی در شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان و سرعت گرفتن در خدمات، اتفاقات خوبی در استان زنجان رقم خواهد خورد.

جانباز با اشاره به برنامه ریزی های منسجم در صنعت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: امسال در عبور از تنش آبی و تابستان با مشکلات کمتری مواجه خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در روزهای کرونایی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت علاوه بر مدیریت بحران کرونا و ضمن تولید مواد ضد عفونی کننده، در گند زدایی معابر نیز مشارکت داشته است.

تصاویر
  • لزوم ارائه خدمات پایدار و افزایش تاب‌آوری با تعامل با شرایط کرونا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری