X
تشدید کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب در استان خوزستان

 تشدید کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب در استان خوزستان

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از افزایش کنترل آزمایشات میکروبیولوژی ، بیولوژیکی و بهداشتی آب شرب استان همزمان با آغاز پیک اول وبا در خوزستان خبر داد.
یکشنبه، 26 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، مهرداد قنواتی عنوان کرد: به منظور پایداری کیفی آب آشامیدنی در شرایط ویژه با توجه به شروع پیک اول وبای التور با آغاز فصل بهار که از جمله بیماریهای بومی خوزستان است اقدامات لازم در راستای افزایش سطح بهداشت آب متناسب با استانداردهای ملی و رهنمودهای سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی نظام مند برای تهیه و تامین کلر و مشتقات آن  و ساماندهی و توسعه ایستگاه های گندزدایی و ایمن سازی تاسیسات مرتبط به گونه ای انجام شد که طی سال 96 سامانه های نوین کلرزنی به روش الکترولیز نمک طعام در برخی شهرهای استان جایگزین سامانه های قدیمی شده است.

سرپرست معاونت بهره برداری آبفا خوزستان با بیان این مطلب که آزمایشگاه های میکروبی استان به منظور مقابله با بیماریهای مرتبط با آب به خصوص وبا به تجهیزات و دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک بدون آلودگی محیطی ، به ویژه کدورت و هدایت الکتریکی آب  تجهیز شده اند، گفت: در سال گذشته 260 هزار مورد کلرزنی انجام شده و این در حالی است که تعداد آزمونهای میکروبی استان  به بیش از 52 هزار و 500 مورد می رسد.

 

تصاویر
  • تشدید کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب در استان خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری