X
بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تصفیه خانه آب شرب زنجان

 بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تصفیه خانه آب شرب زنجان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان به همراهی جمعی از معاونین و مسئولان این مرکز از تصفیه خانه آب شرب زنجان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این تصفیه خانه قرار گرفتند.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر عامل این شرکت در نشست مشترک با مدیر کل صدا و سیما گفت: کیفیت آب، خط قرمز شرکت محسوب شده و با سختگیرانه ترین استانداردها با کیفیت ترین آب شرب در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: صدا و سیما همواره به عنوان یک بازوی توانمند، کمک حال شرکت آب و فاضلاب استان بوده و همچنان این همکاری ها با قوت ادامه دارد.

وی استفاده از پساب فاضلاب در بخش صنعت و آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را از جمله زمینه های مورد علاقه شرکت آب و فاضلاب برای همکاری با صدا و سیما عنوان کرده و افزود: زمینه های لازم برای تحقق این اهداف توسط شرکت آب و فاضلاب مهیا شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این نشست گفت: انتخاب مدیران توانمند در حوزه روابط عمومی سهم بسزایی در تحقق اهداف سازمانی شرکت ها و نهادهای خدمات رسان دارد.

 محسن لطیفی گفت: بازدید از بخشهای مختلف تصفیه خانه اعم از حوضچه های ورودی و گندزدایی و نیز واحد مجهز آزمایشگاه کنترل کیفی آب نشان داد آزمایشگاه به روز و نیروهای متخصص و تلاشگر شرکت آب و فاضلاب، آب شرب با کیفیتی را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

وی اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان حاضر است در تمامی زمینه ها به ویژه آموزش مصرف بهینه آب و تحقق فرهنگ صرفه جویی، با شرکت آب و فاضلاب همکاری همه جانبه داشته باشد.

تصاویر
  • بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تصفیه خانه آب شرب زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری