X
دیدار مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با امام جمعه این استان

 دیدار مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با امام جمعه این استان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل آبفای این استان با تاکید بر اینکه همه شهرستان‌های استان باید از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار باشند، گفت: در نظام اسلامی خدمت‌کردن به مردم مهم و ارزشمند است.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 | Article Rating

آیتالله مصطفی علما در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه اصل فلسفه حکومت، خدمتگزاری به مردم است، افزود: بالاترین کار این است که به مردم خدمت کنیم، بنابراین حق مردم استان کرمانشاه این است که مسئولان نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه دیار کرمانشاه دارای مردمی نجیب است که در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی پای کارند، تأکید کرد: بجاست که مسئولین نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه شهرستان های استان باید از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار باشند و هر چه سریعتر مشکل فاضلاب شهرستان هرسین نیز حل شود، زیرا مردم متدین آن شهرستان دِین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند.

ارایه خدمات بهینه اولویت شرکت آبفا است

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه در دیدار با آیت الله حاج مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات آبفا در دو حوزه روستایی و شهری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این دیدار مدیرعامل آبفای استان با اشاره به ادغام شرکت های آبفا و آبفار در قالب طرح یکپارچه سازی، بر پایداری خدمات به شهروندان شهرها و روستاها تأکید کرد و گفت: با یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی می توان گفت آحاد مشترکان استان تحت پوشش خدمات آب و بخش وسیعی نیز تحت پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند.

دکترعلیرضا کاکایی افزود: تلاش مجموعه آبفای استان بر این است که خدمات خود را به صورت بهینه و پایدار در هردو بخش شهری و روستایی و در دو حوزه آب و فاضلاب ارتقا دهد و عموم مردم استان را از خدمات خود بهره مند سازد.

مدیرعامل آبفای استان همچنین افزود: به فراخور شرایط کنونی ناشی از شیوع بیماری کرونا، با افزایش تهیه و تولید محلول ضدعفونی آب ژاول در تصفیه خانه آب شهیدنظری کرمانشاه مازاد این محلول را به صورت کاملا رایگان دراختیار ادارات و همچنین نهادها و ارگان های دخیل در امر ضدعفونی معابر قراردادیم تا در مبارزه با کرونا مورد استفاده قرارگیرد.

 

تصاویر
  • دیدار مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با امام جمعه این استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری