X
برای بهبود خدمت رسانی به مردم در کنار دستگاههای خدمات رسان هستیم
دادستان کرمانشاه:​

 برای بهبود خدمت رسانی به مردم در کنار دستگاههای خدمات رسان هستیم

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه به منظور هماهنگی و تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین با دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 | Article Rating

دکتر علیرضاکاکاوند مدیرعامل شرکت آبفای استان به منظور هماهنگی و تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین، با شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه، در این دیدار که عزیزپور مدیر دفترحقوقی این شرکت نیز حضورداشت،دکتر کاکاوند ضمن ارائه گزارشی ازخدمات و فعالیتهای شرکت، سرقت دریچه های فاضلاب و انشعابات غیرمجاز آب در سطح استان را از جمله چالش های پیش روی آبفا برشمرد و گفت: کسانی که مبادرت به سرقت دریچه های فاضلاب و یا استفاده غیرمجاز ازشبکه آب شهری می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه، در خدمت رسانی به مردم نیز اخلال به وجود می آورند و باعث بروزحوادث ناگوار برای عابرین و خودروها می شوند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان خدمات صادقانه مجموعه دادگستری درسطح استان را ارزشمند توصیف نمود و از تعامل وهمکاری مجموعه دادگستری با شرکت آب وفاضلاب در رفع مشکلات اجرایی پروژه ها و پرونده های شرکت تشکر کرد.

در ادامه این دیدار، دادستان کرمانشاه به نقش شرکت آب و فاضلاب در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد وگفت: دستگاه قضا جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم درکنار تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان برای خدمت رسانی ایده‌آل به آنان همکاری خواهدکرد و از روند بهبود خدمت رسانی ها درجامعه حمایت می کند.

تصاویر
  • برای بهبود خدمت رسانی به مردم در کنار دستگاههای خدمات رسان هستیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری