X
دیدار مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام با فرماندهی کل نیروی انتظامی این استان

 دیدار مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام با فرماندهی کل نیروی انتظامی این استان

به منظور تعامل بیشتر شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با نیروی انتظامی استان، نشستی در محل دفتر مدیر عامل آبفای استان با فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام برگزار گردید.
یکشنبه، 31 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  در این دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ضمن تشکر از همکاری و همدلی همه جانبه نیروی انتظامی بیان داشتند: با توجه به اهمیت بحث آب و مشکلات و چالش هایی که در این بخش وجود دارد  همکاری و همدلی نیروهای نظامی و امنیتی بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس تیموری : بصورت خلاصه  به تشریح وضعیت آب در سطح استان و نحوه تعاملات مردم و مسئولین پرداخت  وگفت سلامت آب مصرفی مردم یکی از اولویت های اصلی متولیان و مسئولان در وزارت نیرو بوده و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند .

در این دیدارسردار یاری فرماندهی استان ضمن تبریک انتصاب مهندس تیموری بعنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و  تشکر از زحماتی که  بحث تهیه و تامین آب شرب شهرها و  روستاها و حفظ و صیانت از منابع آب استان صورت می گیرد بیان داشتند: ما نیز این را بر خود وظیفه می دانیم که با تمام وجود و در هر زمان و مکانی همکاری کامل  با شرکت آب و فاضلاب استان جهت برخورد با عواملی که به صورت غیر قانونی از انشعابات غیر مجاز  استفاده می کنند را داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای اجرای قانون خود را در کنار تمامی دستگاه ها می بیند بیان داشت:  نیروی انتظامی وظیفه خود می داند هرجا که پای منافع مردم در میان باشد ورود پیدا کند و حافظ نظم و امنیت مردم باشد.

تصاویر
  • دیدار مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام با فرماندهی کل نیروی انتظامی این استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری