X
روستای مرتضی گرد در جنوب پایتخت به شبکه آب آشامیدنی تهران متصل شد

 روستای مرتضی گرد در جنوب پایتخت به شبکه آب آشامیدنی تهران متصل شد

معاون بهره برداری آبفای منطقه۶- شهرری از اجرای عملیات سه راه گیری و لوله گذاری به طول ۲۰۰ متر به منظور تامین بخشی از کسری منابع و افزایش کیفیت آب روستای مرتضی گرد در جنوب تهران خبر داد.
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 | Article Rating

حسین نامداری با اعلام این خبر گفت: روستای مرتضی گرد با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر در قسمت جنوبی بزرگراه آزادگان در منطقه۱۹ تهران واقع شده و از روزهای پایانی سال گذشته به دنبال نهایی شدن طرح یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب، زیر پوشش خدمات رسانی آبفای منطقه۶- شهرری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه  از نخستین روزهای تحویل گیری روستاهای جنوب تهران، موضوع توسعه و بهینه سازی زیرساخت ها و تاسیسات آبی این روستاها در جهت ارتقای خدمات آب و فاضلاب به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته است افزود: روستای مرتضی گرد با وجود قرار داشتن در محدوده شهر تهران، به دلیل کمبود امکانات و تاسیسات آب و فاضلاب از کمبود شدید آب رنج می برد و مشترکان آب این روستا به طور روزانه با مشکل قطعی آب رو به رو بودند از همین رو با انجام این عملیات اجرایی و وصل شدن به شبکه آب آشامیدنی شهر تهران بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شد.

نامداری با اشاره به اجرای این عملیات عمرانی توسط گروه امداد و بهره برداری ناحیه۳(خانی آباد) شرکت ادامه داد: در این عملیات عمرانی و توسعه ایی با انجام حدود ۲۰۰ متر لوله گذاری به قطر ۱۵۰ میلی متر و سه راه گیری و اتصال به خط ۱۵۰ میلی متری میدان میوه و تره بار مرکزی تهران، روستای مرتضی گرد به شبکه آب تهران وصل شد و ضمن برطرف شدن بخش اعظم کسری منابع آب در دسترس، کیفیت آب آشامیدنی روستا نیز تا حد زیادی ارتقاء یافت.

وی در پایان با سپاس و قدردانی از مدیریت و کارکنان بهره برداری ناحیه سه آبفای منطقه۶- شهرری خاطرنشان کرد: با انجام این طرح توسعه و اتصال این روستا به شبکه سراسری آب تهران، موجبات رضایت مندی ساکنان این روستای کم برخوردار جنوب تهران تا حدود زیادی فراهم شد.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری به ۲۵۰ هزار مشترک آب و فاضلاب شهری در پنج منطقه(۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب خدمات رسانی می کند.

تصاویر
  • روستای مرتضی گرد در جنوب پایتخت به شبکه آب آشامیدنی تهران متصل شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری