X
جلسه بررسی مشکلات و چالشهای حوزه آب و فاضلاب شهر ایلام  شد

 جلسه بررسی مشکلات و چالشهای حوزه آب و فاضلاب شهر ایلام شد

جلسه بررسی راهکارهای مدیریت و تأمین آب شرب شهر ایلام با حضور مدیر عامل آبفای استان ایلام، معاونین شرکت و مدیر امور آبفای شهر ایلام برگزار گردید.
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس تیموری هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مسائل ، مشکلات  و هماهنگی و آمادگی برای مقابله با عوارض کم آبی در فصل گرما در شهر ایلام عنوان کرد و اظهار داشت:  امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب و برنامه‌‌ریزی صحیح با مشکل توزیع آب مواجه نشده و بتوانیم بیش از پیش در جهت کسب رضایت مندی مردم و ارائه خدمات مطلوب تر گام برداریم.

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت بر خدمات رسانی مناسب به مشترکین در ایام ماه مبارک رمضان و  تابستان است تصریح کرد: باید با ارائه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و همفکری و همکاری تمامی واحدها تابستان پیش رو را با کمترین چالش در تامین آب سپری کنیم .

در این جلسه مهندس دوستمحمدی مدیر امور آبفای شهر ایلام نیز به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت منابع آب، مشترکین، اقدامات لازم جهت تقویت فشار آب شهر  از جمله، جمع آوری شبکه های فرسوده، همسطح سازی دریچه های آب و فاضلاب، نصب شیر های فشار شکن و.. ، اقدامات صورت گرفته پرداختند و خواستار اختصاص به موقع اعتبارات لازم  برای انجام اقدامات ضروری شدند تا بتوانند در مدت زمان باقی مانده تا هنگام اوج مصرف آب برنامه ریزی مناسب را انجام دهند تا در تابستان مشکلی برای تامین آب بوجود نیاید.

لازم به ذکر است معاونین شرکت نیز در این جلسه به تفصیل به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در پایان این جلسه مهندس تیموری  ضمن تقدیر و تشکر از همه مدعوین بر پی‌گیری مصوبات تنظیم شده  و اجرای آنها تاکید نمود

تصاویر
  • جلسه بررسی مشکلات و چالشهای حوزه آب و فاضلاب شهر ایلام  شد
  • جلسه بررسی مشکلات و چالشهای حوزه آب و فاضلاب شهر ایلام  شد
  • جلسه بررسی مشکلات و چالشهای حوزه آب و فاضلاب شهر ایلام  شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری