X
معرفي مديران جديد امورهاي آبفا فيض آباد ، زاوه و چناران در خراسان رضوي

 معرفي مديران جديد امورهاي آبفا فيض آباد ، زاوه و چناران در خراسان رضوي

مديران جديد امور آب و فاضلاب فيض آباد، زاوه و چناران با حضور فرمانداران اين سه شهرستان از طريق ويدئوکنفرانس و حضوري معرفي شدند.
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 | Article Rating

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوي دراين نشست ها که دو مورد آن به صورت ويدئو کنفرانيس و يک مورد هم حضوري برگزار شد مهدي رضائيان را به عنوان مدير امور آب و فاضلاب فيض آباد ، يوسف قاسمي را به سمت مدير امور آبفا زاوه و مسعود افروند را به عنوان مدير امور آبفا چناران معرفي و از زحمات و خدمات حامد زارعي و مهدي ذوالفقاري مديران سابق آبفا شهري و روستايي فيض آباد  ، علي کيوان و وحيد حاجي باقران مديران آبفا شهري و روستايي زاوه و آرش وظيفه دان مدير قبلي آبفا شهري چناران قدرداني کرد.  
سيد ابراهيم علوي همچنين در سخناني از کمبود منابع آبي و مالي به عنوان دو چالش در شرکت هاي آبفا نام برد و هدف وزارت نيرو در اجراي طرح ساماندهي شرکت آب و فاضلاب شهري و روستايي  را فائق آمدن بر مشکلات اعلام کرد. 
وي با اشاره به معرفي 20مدير جديد امور پس از اجراي طرح يک پارچه سازي در آبفا خراسان رضوي مبناي اين شرکت را  شايسته گزيني دانست  و با بيان اينکه تمام همکاران شايسته هستند خاطر نشان کرد: هرشرايط زماني و مکاني ، افراد خاص خود را مي طلبد تا از خدمات و تجربه آنان براي ارتقاء خدمات به مردم استفاده شود به عبارت ديگر تغيير خوب به بهتر درگزينش مديران بايد مدظر باشد. 
وي از مديران جديد خواست از ظرفيت هاي موجود به ويژه نيروي انساني امورهاي سابق شهري و روستايي به منظور ساخت فونداسيون  قوي اداري و خدمت رساني پايدار به شهرها و روستاها بهره بگيرند و استفاده از سرمايه هاي بخش غير دولتي را در دستور کار قرار دهند.
در ادامه فرمانداران خواستار رفع مشکل فرسودگي شبکه هاي آب شهري و روستايي شدند و مديران جديد و قبلي امورهاي تابعه هم به ارائه اقدامات انجام شده و سياست هاي جديد خود پرداختند.

 تاکنون از مجموع 28 امور مدیران 20 امور تابعه آبفا خراسان رضوی معرفی شده اند.

تصاویر
  • معرفي مديران جديد امورهاي آبفا فيض آباد ، زاوه و چناران در خراسان رضوي
  • معرفي مديران جديد امورهاي آبفا فيض آباد ، زاوه و چناران در خراسان رضوي
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری