X
برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی  شرکت آبفای آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

 برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی شرکت آبفای آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

جلسه ستاد کرونا و همچنین اقدامات و عملکرد انجام یافته در خصوص یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست حمیدرضا جانباز مدیرعامل و رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، در اين جلسه مهندس جانباز بعنوان رئیس محترم مجمع عمومی، معاونین شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور و همچنین ‌مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و اعضای هیئت مدیره شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی حضور داشتند که جلسه ستاد کرونا و تشریح اقدامات انجام یافته در خصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی به صورت "ویدئو کنفرانس"و با کیفیت مطلوب تشکیل و برگزار گردید .
در ابتداي اين جلسه مهندس ایمانلومدیر عامل شركت ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهندس جانباز و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورو حاضرین در جلسه ، گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت و همچنین اثرات آن بر عوامل انسانی گفت : شیوع ویروس کرونا ، ضمن اثرگذاری روانی که برنیروی انسانی شرکت گذارده وعلی رغم اقدامات انجام یافته بر اساس دستورالعملهای واصله از طرف ستاد ملی مبارزه باکرونا وستاد شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور تعداد سه نفرازهمکاران خارج از محیط اداری گرفتار بیماری کوید19گردیده که هرسه همکاردرمراکز درمانی بستری که یکی ازآنها پس از بهبودی مرخص و دو نفر نیز رو به بهبود ودرآستانه ترخیص می باشد.که با لحاظ نسبت تعداد پرسنل درمقایسه سایرشرکتهای همرده همانند شرکتهای توزیع برق،  گاز و ... از وضعیت مطلوبی برخوردارمی باشد .
مهندس علیرضا ایمانلو در تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: این شرکت علاوه بر تشکیل جلسات فوری و اضطرای با مسئولین و کارشناسان ستادی درخصوص راهکارهای پیشگیری از بیماری کرونا با تعامل و همکاری کارشناسان بهداشت نسبت به آموزش نیروهای خدماتی آبفا استان درخصوص نظافت، گندزدایی و ضدعفونی نمودن ساختمانها، تجهیزات و وسایل و تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی به آنان، اقدامات لازم صورت گرفت.
وی توزیع ماسک، دستکش و نصب محلول شستشوی دست برای کارکنان و مراجعین در راهروهای ساختمانهای اداری، ضدعفونی کردن خودروهای استیجاری شرکت آب و فاضلاب، آموزش های لازم از طریق ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی، بروشورهای بهداشتی، نصب بنر، اعلام پیامهای بهداشتی و نصب در بردهای اطلاع رسانی شرکت، ارسال توصیه های بهداشتی بصورت پیامک به همکاران و همچنین درج در سایت و فضای مجازی و... از طریق دفتر روابط عمومی شرکت، گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه تجهیزات، ملزومات و فضاهای اداری آبفا، وسایل نقلیه، انبارها و تصفیه خانه ها و… سنجش درجه حرارت بدن کارکنان و مراجعین با دستگاه دماسنج حرارتی طبی، را از جمله این اقدامات برشمرد.
مدیر عامل شرکت در ادامه به اثرات شیوع ویروس کرونا بر پایداری خدمات گفت: باعنایت به شیوع ویروس کرونا واقدامات مشترکین به توصیه های بهداشتی مصرف آب به نسبت مقاطع زمانی مشابه به میزان قابل توجهی افزایش یافته به طوری که حدود 30 درصد با افزایش مصرف مواجه بوده ایم .
وی همچنین به اقدامات انجام یافته در خصوص پایداری خدمات شرکت اشاره کرد و افزود : با توجه به تشکیل جلسات با استاندار آذربایجان شرقی و مدیران ارشد آب و برق استان به اقدامات خوبی از جمله اتصال چندین حلقه ازچاههای شهرداری که ازکیفیت مطلوبی برخودار بودند به تاسیسات تولید ، اخذ مجوزحفر10حلقه چاه عمیق جدید در شهرتبریزکه اقدامات لازم جهت شروع عملیات آغازگردیده است ، تکلیف شرکت آب منطقه ای به بررسی و افزایش ظرفیت خط آبرسانی از زرینه رود به میزان ممکن و اقدامات فرهنگی جهت تشویق مشترکین به صرفه جوئی و مدیریت مصرف انجام شده است .
وی به اقدامات انجام شده در راستای یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و افزود : صدور ابلاغ مدیران امور آب و فاضلاب شهرستانها ، تهیه ساختار سازمانی ستاد ، تهیه ساختار سازمانی امور و ادارات تابعه ، تهیه صورتجلسات اموال شرکت آب و فاضلاب روستایی و تهیه فرآیند انتقال اموال و دارایی ها ، یکپاچه سازی سامانه های مشترکین ،مالی ، بهره برداری ، منابع انسانی و...شرکتهای شهری و روستائی ، بررسی ویکپارچه سازی قراردادهای موردعمل دردوشرکت و انتخاب کارشناسان رسمی دادگستری جهت ارزیابی دارائی ها، تعهدات و اموال آبفار و برگذاری جلسات هماهنگی وانتخاب کارگروههای تخصصی از اقدامات این شرکت در خصوص یکپارچه سازی شرکتها می باشد .
وی در ادامه به چالش های پیشرو در خصوص وضعیت پیش آمده در رابطه با ویروس کرونا و همچنین به چالش های یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کردند.
در ادامه این جلسه، مهندس جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی را جزو شرکت های برتر و پیشرو در بین شرکت های صنعت آب و فاضلاب کشور خواند و گفت : مدیران عامل و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب می توانند با حضور در برنامه های مختلف صدا و سیمای مراکز استانها بصورت زنده و چهره به چهره با مردم ارتباط برقرار نمایند و مشترکین و مردم عزیز را در خصوص پرداخت هزینه های قبوض بمنظور ارائه خدمات بهینه و مستمر به شهروندان توجیه نمایند .
در پایان جلسه رئیس مجمع از مدیرعامل شرکت و همچنین معاونین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت تشکر و قدردانی نمودند.
 

تصاویر
  • برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی  شرکت آبفای آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری