X
اتفاقات خوبی در یکپارچه سازی آب شهری و روستایی هرمزگان رخ می دهد
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

 اتفاقات خوبی در یکپارچه سازی آب شهری و روستایی هرمزگان رخ می دهد

روند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی هرمزگان و اقدامات شرکت آب و فاضلاب این استان در مبارزه با ویروس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بررسی شد.
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، در این نشست که معاونین شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان حضور داشتند، مهندس حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه هرمزگان در شرایط سخت آبی به سر می برد، گفت: علیرغم اینکه مشکلات زیادی در بخش آب هرمزگان وجود دارد اما تلاش های مجموعه آبفای استان در این شرایط سخت قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه هرمزگان در بخش هایی از ارائه خدمات پیشرو است، افزود: آبفای هرمزگان در بحث حذف قبوض کاغذی و همچنین پرداخت های غیر حضوری می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها تحت تاثیر آن قرار گرفته است که آبفای هرمزگان می بایست با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا نحوه تعامل با مشترکین در قالب یک پروتکل جدید صورت گیرد.

جانباز گفت: اقدامات آبفای هرمزگان در نحوه تعامل با مشترک در این شرایط به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات جامع آنها می تواند از حضور فیزیکی مامور برای قرائت کنتور بی نیاز کند.

  وی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و مثبت ارزیابی کردن اقدامات هرمزگان در این زمینه افزود:  قطعا با توجه به عملکرد ارائه شده، اتفاقات خوبی در یکپارچه سازی آب شهری و روستایی هرمزگان شکل خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابراز امیدواری کرد، هرمزگان جزو اولین استان هایی باشد که در این بخش تعیین تکلیف نهایی شود.

تصاویر
  • اتفاقات خوبی در یکپارچه سازی آب شهری و روستایی هرمزگان رخ می دهد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری