X
انتصاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی

 انتصاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی

ﺳﻪشنبه، 26 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ، طی حکمی از سوی مهندس ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهدی امانی  به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رازوجرگلان منصوب گردید.

در جلسه ای که به منظور معارفه مدیر جدید این امور در محل فرمانداری شهرستان راز و جرگلان برگزار شد ، مهندس عطایی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گزارشی از روند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان و همچنین پروژه ها و اقدامات انجام شده در شهرستان راز و جرگلان ارائه دادند .

در ادامه روح الله حسین پور سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان ضمن تشکر از مدیرعامل پرتلاش شرکت آب و فاضلاب استان ابرز امیدواری کرد با طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شاخص فعالیتهای آب و فاضلاب در این شهرستان نیز ارتقا یابد و شاهد خدمات بهتر به مردم بویژه روستا نشینان این منطقه باشیم .

در پایان جلسه آقای مهدی امانی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان معرفی و از زحمات سعید نوری سرپرست امور آب و فاضلاب شهری راز و جرگلان تقدیر بعمل آمد .

در بخشهایی از این حکم آمده است : با عنایت به تجریبات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رازوجرگلان منصوب می گردید .

امید است با استعانت از خداوند متعال و آگاهی کامل نسبت به مسئولیت خطیری که به شما محول می شود ، با همدلی ، برنامه محوری ، هماهنگی با کلیه همکاران ، توجه به اسناد بالا دستی و بهره گیری از امکانات در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی موثر به مردم موفق و موید باشید .

تصاویر
  • انتصاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری