X
مدیران جدید امورهای آبفا سرخس و کاشمر معرفی شدند

 مدیران جدید امورهای آبفا سرخس و کاشمر معرفی شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: راهبرد این شرکت برای نوسازی 15هزارکیلومتر شبکه فرسوده آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی و اولویت بندی براساس تراکم اتفاقات است.
دوشنبه، 25 فروردین 1399 | Article Rating

سید ابراهیم علوی در جلسه معارفه مدیران جدید امورهای آب و فاضلاب سرخس و کاشمر که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران شهرستان های یاد شده برگزار شد طول شبکه توزیع آب شهری را شش هزار و روستایی استان را 24هزار کیلومتر اعلام کرد و افزود: اصلاح همزمان این متراژ شبکه فرسوده امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه مصرف آب شرب در پی شیوع کرونا در شهرهای استان بین 14تا42درصد افزایش یافته است  از مصرف بالای آب در شهر کاشمر اظهار نگرانی کرد و آن را زنگ خطری دانست که در صورت عدم مدیریت ، شهروندان را در تابستان و پیک مصرف با مشکل مواجه خواهد کرد. 
وی از آب به عنوان مهمات مبارزه با کرونا ویروس نام برد وتاکید کرد: استمرار و برخورداری شهروندان از آب پایدار در گرو مصرف صحیح می باشد.
وی همینین از جمله دلایل وزارت نیرو در اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی را هم افزایی برای فائق آمدن بر مشکلات ذکر کرد و اظهار داشت: تا کنون 17مدیر امور در آبفا خراسان رضوی بر اساس طرح یک پارچه سازی معرفی شده اند.
در این نشست پس از قرائت احکام علی رضا عباسی به عنوان مدیر امور آبفا کاشمر و امیر پور وحدتی به عنوان مدیرامور سرخس و تقدیر از محمد کاظمی و یوسف قاسمی مدیران قبلی ، رجبی مقدم و ساقی به ترتیب فرمانداران سرخس و کاشمر به تشریح چالش های بخش آب شهرها و روستاهای این شهرستان ها پرداختند و خواستار نوسازی و بازسازی شبکه های فرسوده آب شدند.     

تصاویر
  • مدیران جدید امورهای آبفا سرخس و کاشمر معرفی شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری