X
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور؛

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد

در راستاي يكپارچه سازي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي طي حكمي از سوي حميدرضا جانباز مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، نوراله تیموری به عنوان مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سراسر کشور به ترتیب در حال اجرا است که در استان ایلام نیز آئین معارفه با ابلاغ حکم مدیرعامل این شرکت در روز یکشنبه 24 فروردین ماه طی مراسمی به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مهندس نعمتی معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، مهندس تیموری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب ایلام و جمعی از معاونین و مدیران در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.

در این مراسم، مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از  عملکرد شرکت مطلوب شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان ایلام بیان داشت: خوشبختانه استان ایلام از جمله استان های بود که علیرغم تمامی مشکلات از جمله سیل، زلزله و همچنین بحث اربعین کمترین چالش را در زمینه تامین آب داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه افزود: در ساختار جدید یکپارچه سازی شرح وظایف در لایه های مختلف تفکیک و تعریف شده است و با توجه به اهمیت آبرسانی و توان افزایی مدیریت واحد شاهد اتفاقات خوب در تسریع خدمات رسانی و عرضه آب سالم و بهداشتی و همینطور پایدار به شهروندان عزیز خصوصا حوزه روستایی باشیم

سپس مهندس مظاهری با تبریک اعیاد شعبانیه گزارشی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و مسائل و مشکلات پیش رو ارائه دادند و به برخی از این فعالیت ها اشاره کردند .

وی گفت: طرح آبرسانی به ملکشاهی طی دوسال اخیر علیرغم کمبود اعتبارات هم اکنون 78 درصد پیشرفت دارد و برای رفع مشکل کوتاه مدت این شهر نیزطرح آب شیرین کن در دو فاز تعریف کردید وکه فاز اول آن پایان سال 98 به بهره برداری رسیده است.

سپس، مهندس تیموری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش و کوشش خدمتگذاران صنعت آب و فاضلاب اظهار داشت: یکپارچه سازس شرکت های شهری و روستایی باعث خواهد شد روند خدمت رسانی بهبود یافته وو با این طرح با هدف یکپارچگی تاسیسات ، کوچک سازی دولت و مدیریت صحیح تاسیسات و تجهیزات انجام شده، هیچ وقفه ای برای خدمت رسانی نخواهد داشت

مهندس تیموری با تاکید بر اینکه واحدهای ارتباط مردمی به منطور پاسخگویی مناسب و بموقع به خواسته های مردم در اولویت قرار دارد تصریح کرد: افزایش و ارتباط دوسویه و رعایت حقوق شهروندی  از مهمترین برنامه های این شرکت می باشد.

وی در ادامه یادآور شد مدیریت توامان عرضه و تقاضا و استفاده از  همه پتانسیل و ظرفیت از اهم برنامه های این شرکت می باشد که با توجه به گسترش خدمات بخصوص در شرایط کنونی ناشی از کرونا ویروس باید سطح وسیعتری از همکاری با مردم ایجاد وبا کسب تجربه از گذشته به آینده بهتر امیدوار باشیم.

در پایان این مراسم، با حکم مهندس جانباز مهندس تیموری  به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان  ایلام قرائت و در این پست برای 2 سال منصوب گردید.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و سوابق مفید جنابعالی  به موجب این حکم به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب می شوید. شایسته است با بهره گیری از امکانات و کارکنان متعهد و متخصص و  هماهنگی با واحدهای ستادی شرکت مادرتخصصی آب و فاضلاب کشور اقدامات لازم معمول گردد.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و نصب العین قرار دادن تقوا و درایت کامل نسبت به مسئولیت خطیری که برعهده جنابعالی واگذار می گردد، در تحقق اهداف و برنامه های شرکت و خدمت به مردم شریف استان ایلام تحت رهبری مقام عظمای ولایت موفق و منصور باشید."

گفتنی است، مهندس تیموری  پیش از این و از سال 93 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام  بود.

در پایان، از سوی مهندس جانباز از خدمات و تلاش های ارزنده مهندس مظاهری مدیر عامل سابق آبفای شهری استان ایلام تقدیر و تشکر گردید.

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری