X
اجرای پروژه خط انتقال و تقویت فشار آب شمال شرق سنندج با پیشرفت 70 درصدی

 اجرای پروژه خط انتقال و تقویت فشار آب شمال شرق سنندج با پیشرفت 70 درصدی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج با اشاره به اجرای پروژه تقویت فشار آب مناطقی از شمال شرق این شهر از پیشرفت بیش از 70 درصدی این پروژه خبر داد.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 | Article Rating

مدیر امور آب و فاضلبه گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مازیار سهراب نژاد اظهار کرد: ساکنان بخشی از مناطق واقع در شمال شرقی شهر، شامل شهرک های ورمقانی، احمدی، کانی کوزله و ...به دلیل عدم اجرای شبکه های آب و فاضلاب و خطوط انتقال در گذشته توسط تعاونی های مسکن، از افت فشار و نوسانات آب در برخی روزها گلایه مند بودند.

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش جمعیت و ساخت شهرک های جدید در این منطقه، شبکه موجود ظرفیت تأمین آب این شهرک های جدید را نداشت، افزود: اما با توجه به منشور اخلاقی شرکت و تأکیدات مدیرعامل آبفا کردستان مبنی بر خدمات رسانی بیشتر و بهتر با اولویت رضایتمندی شهروندان، به منظور رفع این مشکل، پروژه اجرای خط انتقال در سایز 315 میلیمتر از جنس پلی اتیلن و به طول 1550 متر برای تحت پوشش قرار دادن این شهرک ها از جمله شهرک احمدی، ورمقانی و مناطق مرتفع آن در دستور اجرا قرار گرفت.

مدیر امور آبفا شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در سالجاری و تعطیلی بازارها در تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز اجرای این پروژه دچار مشکل شدیم، اما با این حال پروژه به شکل امانی و حتی در ایام تعطیلات نوروز توسط پرسنل آبفا ادامه پیدا کرد.

سهراب نژاد با بیان اینکه با بازگشایی بازارها امکان تأمین قطعات مانده مورد نیاز پروژه فراهم خواهد شد، ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه در آینده نزدیک شاهد رفع مشکل افت فشار و نوسانات آب در این مناطق و رضایتمندی شهروندان باشیم.

  

تصاویر
  • اجرای پروژه خط انتقال و تقویت فشار آب شمال شرق سنندج با پیشرفت 70 درصدی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری