X
ديدار مديرعامل آبفای کرمانشاه با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) این استان

 ديدار مديرعامل آبفای کرمانشاه با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) این استان

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) دیدار و گفتگو کرد.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در اين دیدار سردار ریحانی با اشاره به تعامل مناسب سپاه نبی اکرم با دستگاههای استان ابراز امیدواری کرد: این تعامل ها و همکاری ها و اقدامات بسیجی و جهادگونه همچنان تداوم و استمرار داشته باشد.

وی سپس به اقدام و خدمت شایسته آبفای استان در تولید مایع ضدعفونی کننده(آب ژاول) و کمک به توزیع رایگان آن جهت ضدعفونی فضاهای اداری و شهر و روستا اشاره کرد و این اقدام را اقدامی ارزنده و بسیجی وار خواند و از دست اندرکاران اجرای این خدمت صادقانه تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم استان، همچنین با تأکید بر اینکه آب به عنوان نعمت ارزنده الهی و مایع حیات در مبارزه با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع و ابتلا به آن آب نیز اصلی ترین نقش را دارد، گفت: به حق کسانیکه با تلاش شبانه روزی این مایع ارزشمند را با زحمات و هزینه بسیار، ضدعفونی و آماده شرب و مصرف شهروندان می کنند، نقش بسیارمهمی در مقابله با کرونا ایفا می نمایند.

سردار ریحانی با تقدیر از کادر درمان، مبارزان خط مقدم مبارزه با کرونا، کارکنان زحمتکش آبفای استان را همکاران و همرزمان اصلی کادر درمان خواند و تصریح کرد: این دو قشر دارند هریک به نحوی در دو حوزه مجزای پیشگیری و درمان، بی تکلف بی ادعا برای مبارزه با این ویروس منحوث که جهان را درگیر خود کرده است، می کوشند.

وی درخاتمه از همکاری آبفا با بسیج در ضدعفونی معابر و سطوح خیابانها به ویژه در محلات حاشیه ای و کمتربرخوردار، نیز قدردانی کرد.

تصاویر
  • ديدار مديرعامل آبفای کرمانشاه با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) این استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری