به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم، پاسخگویی 24 ساعته به شهروندان در تمام ایام هفته، افزایش پاسخگویی، کاهش مراجعه حضوری و تحقق دولت الکترونیک از جمله مزایای این نرمافزار برشمرد.
وی شرکت آب و فاضلاب استان را زمینه ارائه خدمات غیرحضوری، در کشور پیشتاز دانست و اظهار داشت: آبفای استان توانسته با اجرای این طرح خدمات خوبی را به شهروندان عزیز ارائه دهد.
استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: این شرکت جزو دستگاههایی به شمار میرود که همواره نسبت به تعهدات کاری وفادار بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم عدم خروج شهروندان از منازل، از توسعه مرکز 122 آبفا و گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان تأکید کرد: تمام ساکنان استان اعم از شهری و روستایی میتوانند به صورت 24 ساعته خدمات مورد نیاز خود را از شرکت آب و فاضلاب از طریق این مرکز دریافت کنند.
وی با بیان اینکه تمام خدمات فوریتی و غیر فوریتی شرکت آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری و شبانهروزی از مرکز 122 قابل دریافت است، از شهروندان خواست قبل از هرگونه مراجعه حضوری از طریق تلفن 122 درخواستهای خود را پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تأکید بر لزوم بسیج همگانی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: شرکت آب و فاضلاب از ابتدای شیوع کرونا به صورت شبانهروزی در کنار مدافعان سلامت نسبت به تأمین آب سالم و بهداشتی با سختگیریهای بیشتر در خصوص رعایت استانداردها اقدام کرده است.