X
پاسخگویی 894 هزار تماس توسط مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

 پاسخگویی 894 هزار تماس توسط مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب در سالی که گذشت، مجموعاً تعداد بیش از 894 هزار تماس مشترکین را در استان زنجان پاسخگویی کرد.
شنبه، 23 فروردین 1399 | Article Rating

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: بیش از 140 هزار فقره از این تماس ها توسط کارشناسان و بیش از 753 هزار مورد نیز توسط سامانه گویا پاسخگویی و رسیدگی شده است.

وی افزود: اعلام شکستگی و پیگیری، افت فشار، آب بهاء، خدمات فاضلاب، خرید انشعاب و شرکت در نظر سنجی به ترتیب بیشترین دلایل تماس با شماره 122 مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: بیش از 3 هزار تماس غیرمرتبط و بیش از هزار و هشتصد تماس اخذ مشاوره نیز با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شده است.

این مسئول خاطر نشان ساخت با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، خدمات خود را بصورت غیر حضوری به مردم ارائه می کند.

تصاویر
  • پاسخگویی 894 هزار تماس توسط مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری