علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: بیش از 140 هزار فقره از این تماس ها توسط کارشناسان و بیش از 753 هزار مورد نیز توسط سامانه گویا پاسخگویی و رسیدگی شده است.
وی افزود: اعلام شکستگی و پیگیری، افت فشار، آب بهاء، خدمات فاضلاب، خرید انشعاب و شرکت در نظر سنجی به ترتیب بیشترین دلایل تماس با شماره 122 مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: بیش از 3 هزار تماس غیرمرتبط و بیش از هزار و هشتصد تماس اخذ مشاوره نیز با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برقرار شده است.
این مسئول خاطر نشان ساخت با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، خدمات خود را بصورت غیر حضوری به مردم ارائه می کند.