X
بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقاء کنترل کیفیت آب شهرها و رستا ها در خراسان رضوی 

 بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقاء کنترل کیفیت آب شهرها و رستا ها در خراسان رضوی 

مدیران و کارشناسان دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب شهری و روستایی خراسان رضوی در پی اجرای طرح یک پارچه سازی چالش ها و راهکارهای ارتقاء عملکرد این حوزه را بررسی کردند.
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 | Article Rating

در این نشست ابتدا مدیر دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب آبفا خراسان رضوی به ارائه گزارشی از وضعیت آزمایشگاه های شهری و روستایی استان پرداخت و اظهار داشت: امکانات و تجهیزات 28 آزمایشگاه باکتریولوژیک و 11 آزمایشگاه شیمیایی شهری و روستایی در مناطق فاقد ازمایشگاه کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.
جواد ادیبی نیا از پیشرفت اجرای برنامه های ایمنی آب در شهرهای کاشمر ، چناران و طرقبه شاندیز از دو تا 10 گام و  و پنج روستای استان  بین سه تا 10 گام خبرداد و افزود: طرح یک پارچه سازی  منجر به کاهش هزینه ها و افزایش خدمات و توسعه آزمایشگاه ها خواهد شد. 
در این جلسه که مهدی جهان طلب معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت هم حضور داشت مدیر عامل آبفا خراسان رضوی با تقدیر از همکاران حوزه آزمایشگاه های شهری و روستایی ، بر ارزیابی دقیق وضعیت موجود این واحدها تاکید و مسئولیت آن را به مدیر مرکز پایش و کنترل کیفیت آب و فاضلاب محول کرد که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد .
سید ابراهیم علوی هدف گذاری برای ارتقاء روش ها با استفاده از همکاران متخصص و با تجربه شهری و روستایی را خواستار شد  و از وجود تجهیزات و نیروی انسانی به عنوان نقطه قوت آبفا خراسان رضوی یاد کرد.
وی برتقویت کنترل کیفیت و بازدید های موثر از منابع آب روستایی و تدوین برنامه های بهبود فرآیِند تاکید کرد واز همکاران حوزه آزمایشگاه های شهری و روستایی خواست بازدید، شناخت اولیه، شناسایی نقاط ضعف ، برنامه ریزی و اجرا را در دستور کار خود قرار دهند.

تصاویر
  • بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقاء کنترل کیفیت آب شهرها و رستا ها در خراسان رضوی 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری