X
تعداد مديران جديد معرفی شده امورهای تابعه در شرکت آبفا خراسان رضوي به 15 تن رسید
تاکید مدیر عامل بر انتخاب همکاران در امورها بر اساس شایسته سالاری؛

 تعداد مديران جديد معرفی شده امورهای تابعه در شرکت آبفا خراسان رضوي به 15 تن رسید

چهارشنبه، 20 فروردین 1399 | Article Rating

با انتصاب چهار مدیر جديد دیگر ، تعداد مدیران معرفی شده امورهاي آب و فاضلاب در شهرستان های استان خراسان رضوي پس از اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی به 15 تن رسید.
از تعداد مدیران معرفی شده هشت مدیر سابقه فعالیت در آب روستایی  دارند و هفت مدیر دارای سابقه کار در حوزه آب شهری  می باشند.
شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با 28 امور جمعا سه میلیون و 300هزار نفر جمعیت در 75 شهر و دو هزارو 500روستای استان را سقایی می کند.
مراسم معارفه مديران امورهاي آب و فاضلاب شهرستان هاي جوین، بردسکن و خلیل آباد همزمان از طريق ويدئو کنفرانس برگزار و مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز هم حضوری معرفی شد.
در اين مراسم که فرمانداران شهرستان هاي ياد شده و معاونان شرکت آبفا حضور داشتند علی نظری به عنوان مدير امور جوین ، محمدکاظمی  به عنوان مدير امور خلیل آباد  ، حسین مهدوی اولیایی به عنوان مدير امور بردسکن و علی اصغرپاکروان به عنوان مدیر آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز معرفي و از علی یعقوبی،محسن اولیایی، محسن عبدالهی مدیران قبلی حوزه شهری و محسن راغب سرند  و مهدوی اولیائی مدیران قبلی امورهای روستایی تقدير شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم معارفه و تکریم مدیران جدید اعلام کرد: طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سال 98 و با هدف هم افزایی پرسنل فنی ، ارتقاء شرایط اقتصادی، سازگاری با کمبود منابع مالی و افزایش کیفیت خدمات در شهرها و روستاها در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.
سید ابراهیم علوی از مدیران جدید خواست با ارزیابی ظرفیت های موجود نسبت به انتخاب همکاران براساس شایسته سالاری اقدام کنند و بهترین خدمات را در اختیار شهروندان قرار دهند. 
در ادامه فرمانداران شهرستان ها گزارشی از وضعیت منایع تامین و توزیع آب در شهرها و روستاها را  ارائه دادند و خواستار استفاده از اعتبارات ملی در تکمیل پروژه های در دست اجرا به منظور تامین آب پایدار مشترکان در پیک مصرف شدند.
    

تصاویر
  • تعداد مديران جديد معرفی شده امورهای تابعه در شرکت آبفا خراسان رضوي به 15 تن رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری