X
اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

 اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای "طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب" این شرکت با هدف حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارتقای خدمات غیرحضوری خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 19 فروردین 1399 | Article Rating

مهندس هاشم امینی با تاکید بر اجرای همه جانبه این طرح گفت: یکی از اهداف مهم ما توسعه خدمات الکترونیک است که به منظور حفظ سلامت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته، قرائت کنتور آب به صورت خود اظهاری توسط مشترکین انجام می گیرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان چهار روش را برای اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب اظهار کرد وبیان داشت:هم اکنون مشترکین می توانند از طریق تماس با سامانه 1522 و شماره گیری کلید 5 ، شماره کنتور خود را اعلام کنند و سپس رقم آب بها محاسبه و از طریق پیامک به مشترک اعلام می شود.

مهندس هاشم امینی افزود: همچنین به منظور رضایت خاطر مشترکین، روش دیگر، ارسال پیامکی شماره کنتور برای کنتور نویس است که در این روش، شماره همراه کنتور نویس هر محدوده  برای مشترکین پیامک می شود.

 مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به روش دیگری در طرح خوداظهاری قرائت کنتورکه به زودی زیرساخت های آن مهیا می شود، اشاره کرد و افزود: در این روش ، مشترکین  ازطریق تلفن همراه خود طبق الگوی:  * شناسه قبض #شماره رقم کنتور را  به شماره 300001522  پیامک می نمایند.

 مهندس امینی اعلام کرد:  روش دیگری که درحال راه اندازی است، ورود به پرتال شرکت به آدرس www.abfaesfahan.ir  وثبت شماره کنتور در لینک تعیین شده است.

 وی در ادامه افزود:تمام تلاش ما در شرايط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت عموم  شهروندان عزیز و همکاران تلاشگرمان است و اولویت را تا حدامکان بر اجرای اقدامات از طرق مختلف با هدف پیشگیری از گسترش این ویروس قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان، طرح  خود اظهاري توسط مشتركين را گامی موثر در گذر از بحران کنونی دانست و خاطرنشان ساخت: مشترکین می توانند در آینده نزدیک از طریق اپلیکیشن خدمات همراه آبفای استان اصفهان اقدام به اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور نمایند. این اپلیکیشن با هدف تحقق دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری و ارائه آسان تر خدمات به شهروندان، طراحی و راه اندازی شده است.

 

وی اظهار کرد: نسخه اندرویدی خدمات همراه آبفای استان اصفهان هم اکنون به طور رایگان از فروشگاه های اینترنتی کافه بازار، ایران اپس و مایکت قابل دریافت و نصب بر روی تلفن های همراه است.

مهندس امینی در ادامه عنوان کرد: در نظر گرفته شده به زودی مشترکین  بتوانند با استفاده کد دستوری #151522*6655*  اقدام به ثبت شماره کنتور واحد مسکونی خود نمایند.

لازم به ذکر است استفاده از کدهای دستوری نیازمند نصب هیچ نرم افزاری نیست و مشترکین می توانند با گرفتن کد دستوری ذکر شده با تلفن همراه خود، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را دریافت کنند.

 مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده  جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: با تکمیل بانک اطلاعات شماره تلفن همراه، قبوض آب بها برای سرپرست خانوار و یا مدیر ساختمان و مجتمع ها پیامک شده و ضمن عدم چاپ قبوض کاغذی، امکان پرداخت غیرحضوری نیز فراهم گردیده، همچنین  زمینه خود اظهاری رقم کنتور نیز فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم  دراجرای "طرح خوداظهاری قرائت کنتور آب" ، علاوه بر تداوم خدمت رسانی، سبب عدم مراجعه ماموران این شرکت به منازل مشترکین حتی بعد از رفع این بیماری از کشور نیز، خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی نقش موثری در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دارد گفت: بخش عمده ای از خدمات آب و فاضلاب چند سالی است که به منظور دسترسی آسان به خدمات در۲۴ ساعت شبانه روز، تسریع در ارایه خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش رفت و آمدها، ترافیک و آلودگی هوا و افزایش رضایتمندی متقاضیان به صورت غیر حضوری ارایه می شود و شهروندان این روزها نیز می توانند با خیالی آسوده، بدون مراجعه به دفاتر امور مشترکین، از این خدمات بهره مند شوند.
 

تصاویر
  • اجرای طرح خود اظهاری قرائت کنتور آب در اصفهان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری