X
انتصابات جدید در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

 انتصابات جدید در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

ﺳﻪشنبه، 19 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ، طی احکامی از سوی مهندس ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی سید جلیل فاطمی به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان جاجرم  ومحمد اکبری به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرمه منصوب گردیدند.

مهندس ساقی پیش از اعطای این احکام گفت : مدیریت ودیعه ای از سوی مردم به ماست و باید در این فرصتی که در اختیارمان قرار می‌گیرد عملکردمان طوری باشد که بعد از گذشت این دوران، وقتی به محاسبه نفس می نشینیم حسرت خدماتی که می‌توانستیم انجام دهیم  و ندادیم در کمترین میزان خود باشد.

ساقی با اشاره به تدوین سند آبرسانی پایدار روستاها افزود : نگاهتان به بحث آبرسانی مقطعی و کوتاه مدت نباشد، مشکلات آبرسانی روستاها باید تا خرداد جمع آوری و تبدیل به برنامه شود، در ارائه این برنامه، تامین آب برای دام روستاییان زحمتکش را  مد نظر قرار دهید.

رونق تولید در روستاها، بدون آب امکان پذیر نیست،پس باید علاوه بر شرب ،تامین آب برای دام  نیز جزئی از وظایف شناخته شود.

سپس احکام سرپرستی آب و فاضلاب شهرستان های گرمه و جاجرم ابلاغ گردید.

در بخشهایی از این احکام آمده است : با عنایت به تجریبات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان منصوب می گردید . 

امید است با استعانت از خداوند متعال و آگاهی کامل نسبت به مسئولیت خطیری که به شما محول می شود ، با همدلی ، برنامه محوری ، هماهنگی با کلیه همکاران ، توجه به اسناد بالا دستی و بهره گیری از امکانات در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی موثر به مردم موفق و موید باشید . 

همچنین در تقدیر نامه هایی از زحمات آقایان علیرضا اربابی و مجید گرایلو تنها، قدر دانی به عمل آمد .

تصاویر
  • انتصابات جدید در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری