X
امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در ایلام فراهم است/ با یک پیامک، قبض آب خود را دریافت کنید

 امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در ایلام فراهم است/ با یک پیامک، قبض آب خود را دریافت کنید

مدیر عامل آبفای استان ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رفاه حال مردم، امکان پرداخت قبوض آب به صورت غیرحضوری فراهم شده و مشترکان می توانند برای پرداخت قبوض و سایر خدمات از طریق سامانه Cus.abfa-ilam.ir نسبت به این کار اقدام کنند.
ﺳﻪشنبه، 19 فروردین 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس مظاهری همچنین  از فراهم شدن امکان دریافت اطلاعات قبض آب توسط پیامک به مشترکان خبر داد و افزود: مشترکان آب استان ایلام  می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره 30008499 قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

وی  اظهار داشت: مشترکان با پرداخت به موقع قبوض آب، شرکت آبفا را در تأمین آب سالم و پایدار یاری دهند، چراکه درآمد این شرکت تنها از طریق فروش آب و پرداخت قبوض مصرفی تأمین می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستور وزارت نیرو به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان پرداخت آب‌بهای مصرفی اسفند سال قبل تا پایان اردیبهشت امسال وجود دارد، اضافه کرد: مشترکانی که توان پرداخت صورتحساب مصرفی را دارند آن را به زمان دیگری موکول نکنند تا بیشتر بدهکار نشوند و کمکی برای شرکت آبفا نیز باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به افزایش مصرف آب در  ایلام پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از مشترکان درخواست می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی، آب را به صورت بهینه مصرف کنند تا با مشکل افت فشار یا قطعی آب در برخی نقاط مواجه نشویم.

تصاویر
  • امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در ایلام فراهم است/ با یک پیامک، قبض آب خود را دریافت کنید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری